Adriian Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag har tagit över alla territories som syns på kartan men ändå står det att Ballas och Los santos Vagos har varsit område kvar. Vet någon var dom finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag har tagit över alla territories som syns på kartan men ändå står det att Ballas och Los santos Vagos har varsit område kvar. Vet någon var dom finns? Sök. Det ska finnas några gömda områden typ i San Fierro och ett i Bayside har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hej alla flickor och pojkar! Har klarat storyn och ska nu ta över alla teritorier, men när jag skulle ta över ett så gick jag för långt från det så atacken avbröts... nu e det området grått!? nån som vet hur jag tar över det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hej alla flickor och pojkar! Har klarat storyn och ska nu ta över alla teritorier, men när jag skulle ta över ett så gick jag för långt från det så atacken avbröts... nu e det området grått!? nån som vet hur jag tar över det då?? Om området är grått så kan du väl inte ta över det nå mer. För då har du ju inget område att ta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Men det står ju att ballas har ett kvar, och det e bara jeffersons motell/hotell kvara tt ta.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Är det grått går det inte att ta över. Kanske kan vara en bugg, kanske bara att färgen försvunnit eller liknande, testa att åka till det stället igen och åk runt tills det kommer en grupp Ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Men det står ju att ballas har ett kvar, och det e bara jeffersons motell/hotell kvara tt ta.. :'( Men ta över det området dåra, det går att ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Tack för hjälpen men det behövdes inte När jag hade tagit det sista området av Vagos så stog det att ballas ochså hade noll områden kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts