KalleR Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Snälla grabbar, denna tråden handlade om flashfilmer, sabba den inte med massa fula gif-animationer Redigerad 18 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hur många här håller ens på med Flash? Känner mig ensam. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Hur många här håller ens på med Flash? Känner mig ensam. :'( JAG! JAG! Fast jag har aldrig förstått mig på tweening... Kör frame by frame... fast det var ett tag sen... Och jag ber, låt bli att posta era värdelösa "animationer" med pivot, dom suger! Redigerad 18 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Jag håller på med flash, men har inte gjort några filmer, gör mer knappar till hemsidor, och har gjort nåt spel och så Redigerad 18 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag håller på med flash, men har inte gjort några filmer, gör mer knappar till hemsidor, och har gjort nåt spel och så Posta ett spel. Kan lägga upp ett "Guess-spel" sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Mina =) Men.. Hur lägger man till ljud på Macromedia Flash Mx 2004 ? (Engelska versionen) Inte för att vara elak eller så, men det sög ju jättehårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Posta ett spel. Kan lägga upp ett "Guess-spel" sen. Har inget här, bara i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har inget här, bara i skolan Ok, går du i nån linje där man får lära sig? Mitt Guess-Spel. Gissa på en siffra från 0-100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Star Wars Gangsta rap 2 Den är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Ok, går du i nån linje där man får lära sig? Mitt Guess-Spel. Gissa på en siffra från 0-100. Jepp, Går teknik med inriktning virtuell design, så vi har ett två ämnen där vi bara jobbar i flash/director/photoshop/dreamweaver/imovie mm Redigerad 18 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har gjort en liten flash om hur ma ngör en motion tween, jag lägger upp den stracks och då skriver jag också hur man pluppar in ljud och filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Här är min flashfilm den heter engelska kanalen gjorde aldrig den klar. Ska försöka satsa på något advancerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Här är min flashfilm den heter engelska kanalen gjorde aldrig den klar. Ska försöka satsa på något advancerande Lol vad ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Hur man gör en Motiontween: Motionhelp.htm Jag vet att det "hackar" men det är för att ma nska hinna med att läsa och se vad som händer. Hur man stoppar in ljud/film: Välj "Import media/importera media" i menyn "file/arkiv" och välj det ljud/film du vill ha och tryck "ok" (eller något sådant). Om du importerar en film så hammnar den i den layer och keyframe som var markerad i timelinen och om du importerar ljud så hamnar det i Biblioteket för filen (Alla objekt i filmen fins där), tryck Ctrl + L för att öppna biblioteket/libary. Drag in ljudet till ´"arbetsytan" och se till att ha den layer/keyframe som du vill ha ljudet vid markerad. Fråga gärna om ni inte fattar. EDIT: orkade inte göra någon loading % visare på flashen så tro inte att det är fel på den. EDIT2: Tro att det är fel på servern istället eller något för det funkar inte nu, adda mig på msn istället om ni vill ha Motionhelpflashen (2,1Mb) Redigerad 22 maj, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hittade en bra sida med guider här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hur många här håller ens på med Flash? Känner mig ensam. :'( Jag, men gör mest hemsidor och liknande, inte så mkt konst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts