Kaboom Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Läs mer: Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är du seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är du seriös??? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vi får se ... vi får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En sak som är är ju att om dom släpper det senare än Xbox 360 så vill alla ha en next-gen konsoll direkt så köper alla Xbox 360. Och då är det bättre för Sony att dra in mer pnegar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En sak som är är ju att om dom släpper det senare än Xbox 360 så vill alla ha en next-gen konsoll direkt så köper alla Xbox 360. Och då är det bättre för Sony att dra in mer pnegar Om inte det är så att ps3 är billigare än Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Xbox skulle släppas runt jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Skulle vara komiskt om nästa playstation skulle heta "Playstation 360"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Skulle vara komiskt om nästa playstation skulle heta "Playstation 360"... Den här bilden talar för att den kommer att heta playstation 3. Bild Redigerad 15 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hoppas dom släpper den i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hoppas dom släpper den i år Hoppas inte jag, det är bättre att sony tar sig extra tid för att utveckla maskinen. Och dessutom så duger ps2 något år till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hoppas inte jag, det är bättre att sony tar sig extra tid för att utveckla maskinen. Och dessutom så duger ps2 något år till. Najje, isåfall blir den en xbox 360 för mig. Orkar inte vänta ett år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Klart man orkar vänta... så beroende är man vell inte? Jag håller med Corleone, hoppas att Sony tar längre tid på sig och utvecklar nya Playstation 3 till ännu bättre. Var lojal till Playstation och allt kommer att ordna sig. Playstation rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag ska ha båda så det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Klart man orkar vänta... så beroende är man vell inte? Jag håller med Corleone, hoppas att Sony tar längre tid på sig och utvecklar nya Playstation 3 till ännu bättre. Var lojal till Playstation och allt kommer att ordna sig. Playstation rules! Orka vänta? Klart man inte orkar vänta med sitt gamla ps2 när ett nytt fräsch xbox 360 har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 PS3 ska släppas under 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 HAr sagts att Ps3 släpps 2006 i April ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts