GTA_Snubbe 2 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur sätter man igång camen då`???? skiten står ju på japanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur sätter man igång camen då`???? skiten står ju på japanska Det har jag också undrat men jag har inte orkat att fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Om man går in på http://sabrina.jp/ så står det högst upp till vänster in English(Automatic translated), klicka där så blir de engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha den loopas visst ! 100 % För det jag såg precis såg jag igår också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men hur många trådar har skapats 1? 2? Hjälp ring polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Vadå! På jag såg en annan Sabrina och då stod det live på windows media-player Det finns MÅNGA! Asså sök på Sabrinow 2 så ska ni se hur många som finns! De förökas! tänk om de tänker ta över världen Redigerad 15 maj, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag har vinkat hundra ggr och hon(han) vinkar alldrig till baka, bara ibland men det är nog bara slumpen(det ÄR slumpen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag har vinkat hundra ggr och hon(han) vinkar alldrig till baka, bara ibland men det är nog bara slumpen(det ÄR slumpen) Haha fan va mobbat, sitta och vinka framför en jävla skärm. Är ni seriösa eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Haha fan va mobbat, sitta och vinka framför en jävla skärm. Är ni seriösa eller 100 ggr va vell lite överdrivet, 2,3 ggr kanske. Men efter som en del påstår att dom vinkar tillbaks så är det vell upp till bevis som gäller. Annars kan jag inte säga att det inte är sant. Edit:å jo det kändes lite dumt å sitta där å vinka men aja Redigerad 15 maj, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Starfaall___ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Aaa jag och mina kompisar var med om det ! Vi kollade på Sabrina klockan 22:30 typ på kvällen. Så Snackade jag och min kille med vår kompis i tele...och då kollade vi ju på henne samtidigt..och då så vinkade vi...så vinkade hon tillbax...och sedan gjorde hon tecken med handen som en tele...som om hon försökte sejja : - "jag vet att du snackar i telen"...:s..Vi blev asskrajja! Sen så satte vi på ljudet..så kom typ ett ljud som lät som en"robot"...men samtidigt så hörde vi att någon pratade Japanska och Engelska jättesnabbt...Och det enda vi hann uppfatta var orden: Don't kill, you, hell.. Skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Aaa jag och mina kompisar var med om det ! Vi kollade på Sabrina klockan 22:30 typ på kvällen. Så Snackade jag och min kille med vår kompis i tele...och då kollade vi ju på henne samtidigt..och då så vinkade vi...så vinkade hon tillbax...och sedan gjorde hon tecken med handen som en tele...som om hon försökte sejja : - "jag vet att du snackar i telen"...:s..Vi blev asskrajja! Sen så satte vi på ljudet..så kom typ ett ljud som lät som en"robot"...men samtidigt så hörde vi att någon pratade Japanska och Engelska jättesnabbt...Och det enda vi hann uppfatta var orden: Don't kill, you, hell.. Skumt... Men kewl, ni satt bara och stressade upp varandra att inbilla er saker. Skräm inte upp dom stackars barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts