Jump to content

SLUTA!

Master_sage
 Share

Recommended Posts

Haha fan va mobbat, sitta och vinka framför en jävla skärm.

Är ni seriösa eller  (w00t)

100 ggr va vell lite överdrivet, 2,3 ggr kanske. Men efter som en del påstår att dom vinkar tillbaks så är det vell upp till bevis som gäller. Annars kan jag inte säga att det inte är sant.

Edit:å jo det kändes lite dumt å sitta där å vinka men aja ^_^

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa jag och mina kompisar var med om det ! Vi kollade på Sabrina klockan 22:30 typ på kvällen. Så Snackade jag och min kille med vår kompis i tele...och då kollade vi ju på henne samtidigt..och då så vinkade vi...så vinkade hon tillbax...och sedan gjorde hon tecken med handen som en tele...som om hon försökte sejja : - "jag vet att du snackar i telen"...:s..Vi blev asskrajja! Sen så satte vi på ljudet..så kom typ ett ljud som lät som en"robot"...men samtidigt så hörde vi att någon pratade Japanska och Engelska jättesnabbt...Och det enda vi hann uppfatta var orden: Don't kill, you, hell.. (w00t)

Skumt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaa jag och mina kompisar var med om det ! Vi kollade på Sabrina klockan 22:30 typ på kvällen. Så Snackade jag och min kille med vår kompis i tele...och då kollade vi ju på henne samtidigt..och då så vinkade vi...så vinkade hon tillbax...och sedan gjorde hon tecken med handen som en tele...som om hon försökte sejja : - "jag vet att du snackar i telen"...:s..Vi blev asskrajja! Sen så satte vi på ljudet..så kom typ ett ljud som lät som en"robot"...men samtidigt så hörde vi att någon pratade Japanska och Engelska jättesnabbt...Och det enda vi hann uppfatta var orden: Don't kill, you, hell.. (w00t)

Skumt...

Men kewl, ni satt bara och stressade upp varandra att inbilla er saker. Skräm inte upp dom stackars barnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor