Starfaall___ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Detta är RIKTIGT läskigt..Igår så hittade jag och mina kompisar en sida ...och när man kom fram till sidan så var det typ en kamera som filmade en Manga docka..fast det var en människa som hade klätt ut siig till en docka då..en Manga-docka...Aaa...sen så kollade vi på den ett tag..så ringde vi vår andra kompiis, så kollade vi på henne (Sabrina)...så kom hon fram till kameran och gjorde ett tecken på att vi pratade i telen...och vi gjorde ju det..och när vi vinkade till henne vinkade hon tillbaka.. det var ungefär som om hon kunde se oss ..Fan vad sjuukt..Jag o min kille blev as skrajja..jag sväär ! Asså det é ingen "vuxen" som kommer att tro det ...men det måste ju vara en sjuk människa bakom detta...det enda vi vet är att hon "heter" Sabrina..Och att det é direktsänt från Japan... :'( Om ni inte tror på mig så gå in själv och se själv...Länken är : - Http://sabrina.jp/Sabrinow2.htm Puss Maliin...(L) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 1: Länken funkar inte 2: Varför lägga upp en onödig bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 1. Den funkar inte. 2. Du måste ha hittat den här på forumet. 3. Alla mods lär få damp på dig. 4. Välkommen till forumet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Alla hittade dendär igår? Jag har vetat om dendär sidan i flera månader, men nu börjar alla tjata om den? Jag testade att vinka eller nåt igår. Först stog hon och glodde in i kameran och höll upp handen.. Kul för henne (honom?) att sitta vid datorn där 24/7 Korrekt länk --> http://sabrina.jp/Sabrinow2.htm Redigerad 15 maj, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gammalt Välkommen till forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den där loopas om och om. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Shit märkte inte att han var ny Välkommen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Shit märkte inte att han var ny Välkommen Dte är iofs en tjej... Välkommen fresten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Fyfan va skarrig han (sabrina) är... Kolla celluiterna på benet ... Har ingen webcamera så det funkar inte för mig Edit: Eller är det någon sorts huddräkt han har... fult hursomhelst Redigerad 15 maj, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 JAG HATAR DEN DÄR! :'( Den såg när jag pekade finger! Och då kom hon fram och typ blev galen! :'( :'( :'( JAG DÖR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 JAG HATAR DEN DÄR! :'( Den såg när jag pekade finger! Och då kom hon fram och typ blev galen! :'( :'( :'( JAG DÖR! Ni timar det nog bara rätt bra. Den gör så oavsätt vad man själv gör. Det är bara ett klipp som loopas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts