pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 otroligt sjuk flashfilm... Orka veta vad det står.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det blir "Internet Explorer har hittat på ett fel, och måste avslutas" när jag öppnar det. Blir detsamma för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Blir detsamma för mig... Testa med firefox, det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Funkar för mig och jag har Internet Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Men om pappan slår mamman/ungen en gång så ska ju mamman och pojken flytta därifrån direkt. Att misshandla sin fru/barn en gång är en gång för mycket... Jag tror inte man skulle våga det EDIT: WTF?! Har min granne varit här, Kariyas post! Redigerad 15 maj, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Omen, det va ju tecknat. Jag trodde att det skulle vara en riktig film Redigerad 15 maj, 2005 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Fy fan... Att man kan... nä-ä... Musiken var grym...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Detta är vidrigt. Men jag har sett värre ändå, farsor som skär sina barn med kniv om dom råkar skrynkla till mattan. Men det händer, och det är vidrigt! Det enda ordet som kan beskriva saken, vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Påminner om den svenska filmen: Hen ljuva hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Fan da... Man klickar en gång... Hultan fixa serven den jobbar sig... Redigerad 15 maj, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Fan da... Man klickar en gång... Hultan fixa serven den jobbar sig... Det var Freeze lagg samma stund som du skickade inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Otroligt fult animerad, men väcker starka känslor om man tänker att detta händer i verkligheten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Klaga på hamsterpaj som lagtupp den på sin filmserver då MM. Jag har sätt den förr på hamsterpaj. Sen fans den en längre version har jag för mig också. Då snor han pappands pistol och skjuter alla i skolan. EDIT: Gouardian. Ja ganska fult. Men bilderna är snygga. Dom lite suddiga. Dom är bättre en flashe. Och som alla sagt. Helt sjukt att folk kan få sånna hjärtkramp så dom bara. Ja. Redigerad 15 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts