Geten123 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Det är hemskt att detta händer på riktigt inån familj. Vad har du för känslor för filmen? Har du medkänsla? Diskutera detta här.kolla Redigerad 15 maj, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hade nån gjort så mot mig så pooof! Fy fan säger jag bara vad som kan hända med den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Klaga på hamsterpaj som lagtupp den på sin filmserver då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är det en riktig historia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jävligt bra och stark film ! Kan säga att jag gjort detsamma om jag varit unge. Fast nog redan innan mamman hade dött.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jo....den visar sanningen typ... jag skickade denna länken till en tjej som har en pojkvän,så tänkte inte jag på att han var där och att han har blivit misshandlad av sin farsa på samma sätt,och han har nästan blivit dödad av farsan.för han(pappan) tänkte sätta ett skott i skallen på honom. NU HATAR HAN MIG. Men jag sa att om man visar denna så förstår folk :S Redigerad 15 maj, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men om pappan slår mamman/ungen en gång så ska ju mamman och pojken flytta därifrån direkt. Att misshandla sin fru/barn en gång är en gång för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kan nån skriva lite vad filmen handlar om och går ut på? Min dator har fått någit ryck så det går segt som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm, har sett nån som där annan film förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kan nån skriva lite vad filmen handlar om och går ut på? Min dator har fått någit ryck så det går segt som satan. En flashfilm som visar en våldsam man som misshandlar sitt barn och sin fru. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) EDIT: Nu funkade den.. Den var väll inte så farlig? Redigerad 15 maj, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 EDIT: Nu funkade den.. Den var väll inte så farlig? Är det helt ok att slå sitt barn blodig och fru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Den var väll inte så farlig? Man blir inte särskilt glad av att se på filmen.. m man kan säga så Redigerad 15 maj, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det blir "Internet Explorer har hittat på ett fel, och måste avslutas" när jag öppnar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ni är ju sjuka om ni tror att jag tycker det är ok att misshandla familjemedlemmar. Jag menade att filmen inte var så jätte hemsk som jag först trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det blir "Internet Explorer har hittat på ett fel, och måste avslutas" när jag öppnar det. Internet Explorer är ett enda stort fel, men det är konstigt att den ens lyckades hitta sig själv... Skulle jag se/uppleva något sånt, skulle farsans inälvor hamna på fel sida av huden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ungen gjorde rätt, punkt slut, hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det blir "Internet Explorer har hittat på ett fel, och måste avslutas" när jag öppnar det. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hade nån gjort så mot mig så pooof! Fy fan säger jag bara vad som kan hända med den då Birthday 4 April 1990 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Det blir "Internet Explorer har hittat på ett fel, och måste avslutas" när jag öppnar det. otroligt sjuk flashfilm... Redigerad 15 maj, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts