Dee Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Alfabetet: Ai Be Ci Di e If gi hi i ji ki il im in o pi qi ir is ti u vi ix y ziti Ao Ae Oo -------------------------------------------------------------------------------- Jiaigi iskiojiaidie ("Jag skojade") Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag fattar inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (:!!! Jag har ett bättre språk på min dator (som inte är ett skämt). Jag kan pröva att lägga upp det. Obs! Det blir ett lååååååångt meddelande! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag fattar inte riktigt. Då har vi nått gemensamt (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (:!!! Här är ordlistan: aldrig Gira alla ali allsmäktig rewôz alltid Té´ta att tá av az bak dacá bara biz barn bahn blå ulbéz borde bedor brun nurbéz byxor roxyz börja nígez dag edah dansa ecná demokrati Itarcome den, det de diktatur Rutatzi drake, odjur dekar du, din, dig, Di dum dam då do där da död dok efter e´fir egendom, ägodelar etatze eller o´rel en en enda ane enfärgad rolotué famn smaa farlig zurnaeh fast, tillfångatagen, dehcta fattig fiz fel fall festival lawitze fiende: Fi´én film,bio ameni fin, skön, vacker abénô fram yawá fri frei ful, vanskapt fy fågel driha Fånge nozir färg roloc färglös rolozol för fir förbjudet Nedibrô före huri förgiftad Fidica förlåt fo´lo förrädare radâro första etuéz förstöra/förstörde yort gammal oli gift Dica gifta sig derâm god, snäll goz grejor, saker Reicâz, Futz = slangordet för grejor, saker grå urgéz grön rôdéz gubbe ma´oli gul norgéz gumma fa´oli gå/dra ardoh gång daor går, promenerar arenemo gör go han, pojke ma har, ha Togh hatt, mössa tahoz hav ojizah hej, hejdå Hi helvetet duzilah herrgård noinaz heter hati himlen kinelah hjälte zoreh hjältemod zovaré hon, flicka fe hungrig hu´né hur Hoi hus suho huvud du´voh huvudstad vohgállî här hir härska/regera elûré härskare elûrazi hög hie höger Regoh högtid hiemitho höst mutua i i idag jedah igår huridah industri Irtzuni ingenting ahiz innerst, mitten tzeni intressant sa´trei ja ahi jag, min, mig Mi jämt, ständigt Jéma kan kai kanske X´na kläder redâlz kom, kom igen Q´ezi konstigt nazjih kort kohr kulle/täppa eloz kväll niñeve känd belérez land lahn leva, lever le´ja lida/straffas effuz lila aliléz linje thor lite, liten le´ti liv le´i ljus nezk luft rhi lukt, doft thulé låg loe lång lohn lärling nilraéz lögnare rokej mamma mimmi med ém minut tumin mittemot netzaga mjuk thoz mod evaré mot tzaga mycket me´ti månad Demâh månen neno mår léth måste etzom mörk krâd natt thani nej, inte, aldrig, ingenting j´en ner rén nord drôn nordväst drônzaw nordöst drônzo nu no nytta esu nyttig esulu nå ha någon ahin någonting achu när neh nära nir och o också thu ond, dum duzi orange enaroéz osäker niate pappa pippi pass/passage egaz pengar peni prickig gicir på po randig gidnar redan? tire reklam malcér rekomendera nemokér ren, torr, nalchéz rik riz rike rize rolig gohr rosa azoréz rutig gutir rätt tri röd rôdez röka Rôsch röra,ta,råna,stjäla Rôrth se si sedan si´en sekund nucéz sen zo senare zooki sig si sista asiz sjö, älv, å, flod aoy ska kha skadad, sjuk, svag doziéh skiljas t´rap skog Xaroh slut idnez smak tzath smal S´al snäll kine soldat retadloz solen nuz som muez sommar Nuzer sopor ropoz springer renirz spöke loxaz stad, by egállî stjerna rati stor le´to strumpor ruporaz stängt esolk stöddig mopsi svart trawéz syd dyz sydväst tzozaw sydöst dyzzo så sa tack tek terrorist tzirôre tid emito timme itémah tjock, fet F´al torg Azalh troll lorth trollkarl racôr trygg efaz tråkig giht tröja ajort under renuez ung jun upp pô uppmärksamhet Kremteh utan unat vad a var za vara aras varför Ve´thi varna aneri vi, oss es Vilken/vilket tilé vill vilé vinter Artine virvel levriz visa azivo vit tiwéz vuxen yxe vår nirzeh väder redaez vän Vi´én vänster Wetzna väst tzaw ytterst eiztu år ajir älskar, gillar Evol äntligen revodi är é ö alhzi öppet nepo öst tzo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur mår du egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Meh, vafan? Ska du ha spö? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Vad gör han? vem läser allt det där? Han gör ju bort sig (:!!! Redigerad 14 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Vad är det som händer här? Raportera? Redigerad 14 maj, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Är detta något som ska vara bra att veta? eller är det bara en förbannat onödig tråd?. Edit: (:!!! Rapporterad (:!!! . På grund av att det var en förfärligt onödig tråd Redigerad 14 maj, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 En dum duzi topic (:!!!? . En vanskapt fy elûrazi! hie elûrazi, fattar 0 (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts