Dee Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (:!!! Jag tycker iaf att Chaos Theory knäcker det mesta faktiskt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 2 helt oika spel går knappt att jämföra... Båda är bra men jag föredrar MGS3 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Bara spelat MGS3 så därför kan jag inte gämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Man kan knappt gämföra dom,2 helt olika spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du borde ha gjort en Poll. Jag tycker MGS3 är bäst, har mer valmöjligheter. Lek Rambo och meja ner fiende eller smyg förbi dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Snake Eater, lätt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts