Crille Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 med Phil Cassidys uppdrag... alla andra story-mission e klara nu... tycker hans uppdrag e svåra... hjälp mig me lite tips... tack på förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 vilket av hans updrag är du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 vilket av hans updrag är du på hans första.. där man ska köra på bilar.. så ska man plocka upp vapnen som de tappar.. sen kommer några jäkla ligister på moppar som bara skjuter sönder däcken hela tiden.. fan va lack jag blir.. sen d värsta e att jag har hört av andra att de andra uppdragen hos Phil e ännu svårare... jobbigt..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Det andra e inte svårt, bara kul.. Du ska köra bil drogad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ja just de andra uppdraget de e grymmt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 e d bara 2 uppdrag hos Cassidy..?? va kan man köpa för vapen hos honom sen..??? jag vill klara skitet.. men efter jag klara "keep your..." så har jag inte pallat spela.. ska ta tag i de snart igen.. har vatt GTA-fri nu i snart 10 dagar...=) har lite smågrejor kvar o fixa.. + alla jävla tråkiga ambulans, polis o brandkår uppdragen... förresten... jag har läst ÖVERALLT att man ska sätta igång "glass-uppdraget" genom att trycka på R3.. men d kvittar VILKEN knapp på hela jäkla kontrollen jag trycker på så funkar d inte.. enerverande..!!!! hjälp mig..=) tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 R3 är när man trycker ner den lilla högra styrspaken så att det klickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) Man hoppar väl bara in i glassbilen så startar det automatiskt väl? Redigerad 7 januari, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts