Daniel Vercetti Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag cyklade en stund och så stod det muscle -, så jag tänkte att då kunde jag cykla runt SA och jag gjorde det, och fick fullt i muscle, och nu har jag gymm bugg.. hur ska man bli av med muscle utan att behöva gå till gymmet ? tack på förhand (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Man simmar mycket. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Okej tack (:!!! får väl jävlas med det då (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur du blir av med muskler? ha noll på fat då förlorar du muskler med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Okej tack har 0 i fatt så jag ska alltså bara låta ps2 stå på i en timma eller nåt sånt tack för hjälpen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 OM man inte äter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tråd 'nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det lättase sättet att bli av med 'Muscle' är att sluta och äta helt. Då först förlorar du 'Fat' och efter det når noll så börjar du förlora 'Muscle'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts