Funnylin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Det här är ingen diskussion om Sveriges politik. Trådnamnet lyder: USA's krig mot terrorism... Back on topic. Redigerad 14 maj, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det här är ingen diskusion om Sveriges politik. Trådnamnet lyder: USA's krig mot terrorism... Back on topic. Håller med till 100%!... Jag tycker att länderna som försöker ge en hand till USA backar ur för lätt. Det är bara USA som får ta det här och det bådar inte gott. Fast är det inte lite britter där också? Eller drog de med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sveriges ställning tycker jag också man borde blanda in. Om ni nu inte kan göra nåt att att dom som styr sverige just nu så ska ni fan inte klaga på andra länders styre först! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sveriges ställning tycker jag också man borde blanda in. Om ni nu inte kan göra nåt att att dom som styr sverige just nu så ska ni fan inte klaga på andra länders styre först! Gör en tråd om det då. Håll dig på topic nu! Kommentera det jag sa istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sveriges ställning tycker jag också man borde blanda in. Om ni nu inte kan göra nåt att att dom som styr sverige just nu så ska ni fan inte klaga på andra länders styre först! Sveriges välfärdsproblem har blåsts upp i media. Det är inte så farligt som man får höra hela tiden. USA har riktiga problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ajo, Aftonbladet, verkligen den tidningen som alltid förmedlar den riktiga sanningen och verkligen aldrig utelämnar nån viktig detalj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sveriges ställning tycker jag också man borde blanda in. Om ni nu inte kan göra nåt att att dom som styr sverige just nu så ska ni fan inte klaga på andra länders styre först! Man får klaga på vad fan man vill. Vå råkar inte vara en supermakt som kan förinta världen genom en knapptryckning. Det är USA, därför det stora intresset att diskutera deras politik. On fucking topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 USA har riktiga problem. Som expressen blåst upp? Jo jag läser ibland kvällstidninger. Men det ska man då fan inte tro på... Jag tror snarare att du kommer bli klassad som kommunist hos SÄPO... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nähe? http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story...,601952,00.html Alltså bara det att du citerar Aftonbladet är ju hemskt.. Som jag ser det så är det alla mot Jacker o pimpen varav Pimpen tror allt han ser och hör.. ge upp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Som expressen blåst upp? Jo jag läser ibland kvällstidninger. Men det ska man då fan inte tro på... Jag tror snarare att du kommer bli klassad som kommunist hos SÄPO... Varför skulle han bli det? Sluta göra personliga påhopp och kom med ett bra svar istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Om du nu tar fram miniräknaren då... Du utbildar dig i flera år för att bli sjuksköterska. Å du får en lön på 18.000. Sedan dras 33% av från det till skatt. Så har du bara runt 11500 kvar. Å allt det ska räcka till hyra, lån och amorteringar, vardagskostnader. Sen har du inte mycket kvar att spara till nån resa eller nåt. Och om du får ungar blir det ännu värre. Å du kan inte räkna med nån lönehöjning från offentiliga sektorn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Skit i att lyssna då. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts