Jump to content

USA's krig mot terrorism...

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Det här är ingen diskusion om Sveriges politik. Trådnamnet lyder: USA's krig mot terrorism...

Back on topic.

Håller med till 100%!... Jag tycker att länderna som försöker ge en hand till USA backar ur för lätt. Det är bara USA som får ta det här och det bådar inte gott. Fast är det inte lite britter där också? Eller drog de med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sveriges ställning tycker jag också man borde blanda in.

Om ni nu inte kan göra nåt att att dom som styr sverige just nu så ska ni fan inte klaga på andra länders styre först!

Sveriges välfärdsproblem har blåsts upp i media. Det är inte så farligt som man får höra hela tiden. USA har riktiga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sveriges ställning tycker jag också man borde blanda in.

Om ni nu inte kan göra nåt att att dom som styr sverige just nu så ska ni fan inte klaga på andra länders styre först!

Man får klaga på vad fan man vill.

Vå råkar inte vara en supermakt som kan förinta världen genom en knapptryckning. Det är USA, därför det stora intresset att diskutera deras politik.

On fucking topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu tar fram miniräknaren då...

Du utbildar dig i flera år för att bli sjuksköterska. Å du får en lön på 18.000.

Sedan dras 33% av från det till skatt. Så har du bara runt 11500 kvar. Å allt det ska räcka till hyra, lån och amorteringar, vardagskostnader. Sen har du inte mycket kvar att spara till nån resa eller nåt. Och om du får ungar blir det ännu värre. Å du kan inte räkna med nån lönehöjning från offentiliga sektorn...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...