Jump to content

USA's krig mot terrorism...

Jacker
 Share

Recommended Posts

Det var nån i USA som gick runt och frågade varför dom röstade

på Bush igen, och dom svarade:

"Har han startat ett krig ska han slutföra det."

Hoppas han gör det. :lol:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, bästa anledningen att välja om en snubbe... Haha..seriöst. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Skiter man i skolan så får man fan skylla sig själv....

Usa skiter då fan inte i fattiga kan jag säga... De flesta fattiga slipper betala sjukförsäkring å allt annat. Dessutom finns det jobb så det räcker det kan jag lova...

För helvete människa... Hur tror jävla bra tror du de svarta har det där? Inte bra! Du skulle inte heller vilja gå i skolan om du inte har någon framtid för att ingen vill anställa dig för du är svart och från ghettot. Jacker:

Jag tror den större amerikanska befolkningen inte har något emot araber och muslimer MEN det har Bush och hans anhängare. Militärenn matar soldaterna med fördomar mot araber för att göra striden lättare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan i helvete säger du? Hemlösa och fattiga får ingen hjälp förutom från privatpersoner som vill hjälpa till. Sjukförsäkring gratis... PFFT! Utan arbete, ingen sjukförsäkring. Landet är sjukt.

Ja du har helt rätt.

Det är inte människorna som bor i ghettot utan dom rika jävla politikerna.

Undra hur bra USA hade vart om Martin Luther King hade vart president.

Fyfan det hade minsann varit bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni nu tror på Michael Moore så...

Men ni kanske inte visste att sossarna i sverige fuskade i senaste valet genom att åka till sjukhusen med blanketter med bara socialdemokraterna. Å gammlingarna visste inte vad dom skulle göra så dom röstade bara. Och en jävla stor del av sveriges befolkning är av den äldre åldern...

Och vad har det så kallade valfusket i usa år 2000 med 9/11?

Jag är då fan inte sosse. Jag hatar Sveriges politik och tycker att Perrson ska gå och snyta sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur hadde inte ni reagerat om nån hadde dödat nån/några i eran släkt? Hadde inte ni gett allt för att få tag på dom ansvariga?
jo för d e juh de "ansvariga" som USA dödar... serriöst.. du ser EN film sen har du bestämt dig.. hopplöst

Om Saddam "visste" att han inte hade gjort nåt så skulle han nog fan inte gömma sig...

Så om du var jagad av Amerikanska soldater skulle du ställa dig på gatan med händerna i vädret o skrika jag e oskyldig??, nä trodde väll inte det

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

USA är fan inte sjukt, åk dit och se er om. Amerikanre är trevliga och snälla. Och som Pimpen säger: Det finns jävligt mycket jobb i USA! När jag åkte förbi vägarbeten stod alltid en kille med en "Road Work" skylt i handen - och det var hans jobb! Dom som langar knark är idioter som inte vill ge sig in i arbetslivet. Och det FINNS hjälp i USA för dom som har det lite sämre ställt. Den politik som förs i USA är tillför att folk ska kunna ha möjlighet att arbeta och inte ligga hemma på soffan och tycka synd om sig själva. Om det ändå vore så i Sverige. :wub:

Blaucrozz: Nej, jag såg inte den filmen och bestämde mig! :lol: Jag såg den filmen och fick ideén till den här tråden och drog den som exempel.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså menar du att G.W.Bush gav order till CIA att utbilda mr. hussein mellan 1959 å 1963?

Bush var fan inte mer än 15 år eller nåt då...

Och detdär med att usa "stödde" saddam, Däremot sålde dom, och säljer inte sverige hemst mycket stridsflgplan av märket SAAB?

Skulle det vara förbjudet å göra det eller om man har överskott på nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså menar du att G.W.Bush gav order till CIA att utbilda mr. hussein mellan 1959 å 1963?

Bush var fan inte mer än 15 år eller nåt då...

Haha, ja du får det vad du vinklar det till. :lol:

Och detdär med att usa "stödde" saddam, Däremot sålde dom, och säljer inte sverige hemst mycket stridsflgplan av märket SAAB?

USA stod på Saddams sida när Irak invaderade Iran.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

USA är fan inte sjukt, åk dit och se er om. Amerikanre är trevliga och snälla. Och som Pimpen säger: Det finns jävligt mycket jobb i USA! När jag åkte förbi vägarbeten stod alltid en kille med en "Road Work" skylt i handen - och det var hans jobb! Dom som langar knark är idioter som inte vill ge sig in i arbetslivet. Och det FINNS hjälp i USA för dom som har det lite sämre ställt. Den politik som förs i USA är tillför att folk ska kunna ha möjlighet att arbeta och inte ligga hemma på soffan och tycka synd om sig själva. Om det ändå vore så i Sverige. :wub:

Blaucrozz: Nej, jag såg inte den filmen och bestämde mig! :lol: Jag såg den filmen och fick ideén till den här tråden och drog den som exempel.

Du har alltså åkt till USA och sett ett vägarbete och därmed bestämt dig för att arbetspolitiken är jättebra? USA har otroligt många hemlösa och fattiga. Kom inte och påstå att de "själva satt sig i den sitsen"... Då blir jag ledsen på ögat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det ändå vore så i Sverige. :lol:

Varför det inte är så i sverige:

Man fixade ett kommunistiskt system i mitten på 60-talet. Det var A-kassan. Då började några "smartingar" säga upp sig på jobb för att dom kunde tjäna pengar på att vara arbetslösa istället. Sen höjde man skatterna för att man var tvungen pga att dom som behövde a-kassa blev allt fler. Och företagen fick börja avskeda folk pga höga skatter, å så går det runt runt å runt.

Idag hamnar runt 50-60% av skatten du betalar till A-kassan... Och samtidigt blir stadskulden allt högre å högre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man fixade ett kommunistiskt system i mitten på 60-talet. Det var A-kassan. Då började några "smartingar" säga upp sig på jobb för att dom kunde tjäna pengar på att vara arbetslösa istället. Sen höjde man skatterna för att man var tvungen pga att dom som behövde a-kassa blev allt fler. Och företagen fick börja avskeda folk pga höga skatter, å så går det runt runt å runt.

Idag hamnar runt 50-60% av skatten du betalar till A-kassan... Och samtidigt blir stadskulden allt högre å högre.

Man tjänar inte mer på att sitta hemma, i så fall ger dig arbetsgivaren en allt för låg lön,

som räknas som olaglig. Juste, det finns lagar på hur lågt en anställd får tjäna, oavsett jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sveriges politik suger också... Jag vill bo någon annan stans. Långt bort från politik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man tjänar inte mer på att sitta hemma, i så fall ger dig arbetsgivaren en allt för låg lön,

som räknas som olaglig. Juste, det finns lagar på hur lågt en anställd får tjäna, oavsett jobb.

Ja men dom får pengar utan att jobba, det är själva poängen...

Pengar är en mellanlanding.

Man gör nytta. Får pengar. Köper Pizza.

Så ska det vara.

Sverige just nu:

Du får pengarna. Du köper pizza. Du sitter hemma vid tv:n.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men dom får pengar utan att jobba, det är själva poängen...

Pengar är en mellanlanding.

Man gör nytta. Får pengar. Köper Pizza.

Så ska det vara.

Sverige just nu:

Du får pengarna. Du köper pizza. Du sitter hemma vid tv:n.

Du sk dessutom betala skatt, mat, eventuella barnutgifter och annat. Man lever väldigt torftigt om man lever enbart på A-Kassa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...