Crice Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Du menar alltså att alla amerikaner är hjärntvättade utom Michael Moore? Mm, precis vad jag menar, det. Just därför skrev jag så, också. Har du lässvårigheter, förresten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ja men det är naturens gång... om du har talats om det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Han gömde sig för att han visste att han hade gjord något... Eller rättare sagt: Han hade förtryckt de flesta av hans lands medborgare som varit emot honom. Ingen vågade säga emot honom. Sen var det han och de andra som hade oljefält som starta den stora Oljekartellen. Dom hade biologiska vapen... T.ex mjältbrand och rester från olika epedemier.... BTW: Du verkar läsa förmycket kvällstidningar... Ja har jag sagt nåt annat eller? Han är ju en stor jävla skit. Läs mina inlägg för helvete! Jacker: Bush fuskade sig för att komma till president-posten. Hur hjälper det att invadera Irak och skjuta civila efter 9/11? Kunde inte pengarna gått till något bättre. Och du kanske sitter om 10 år och tycker USA suger vem fan vet?! Men anklaga inte mig för att vara omogen bara för att jag har politiska åsikter? USA är inte ett jävla drömland! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Gillar inte Bush. Men jag gillar inte heller terrorister. Det var inte smart att bomba WTC. Hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sorligt :'( :'( WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FUCKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var Michael Moore å han anhängare och ni som sa att han fuskade... Å i senaste valet ville folket ha kvar Bush. Och han segrade valet med stor marginal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var Michael Moore å han anhängare och ni som sa att han fuskade... Å i senaste valet ville folket ha kvar Bush. Och han segrade valet med stor marginal. Dom andra kanske inte kan ta en förlust, sådär fuskade hna så himla mycket. Yeye sure. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var Michael Moore å han anhängare och ni som sa att han fuskade... Å i senaste valet ville folket ha kvar Bush. Och han segrade valet med stor marginal. Självklart säger vi det. Vilka skulle annars säga det. Hur fan han blev omvald vet jag inte men det är en skam för världen! Och som svar på ditt förra uttal: Nej jag läser aldrig kvällstidningar för jag tycker de är skitblaskor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kan säga såhär: Det finns många skurkar i USA fråb ghettot. Detta beror på att de växer upp där och är väldigt fattiga, därför måste de komma på ett sätt att käna pengar på. Men eftersom utbildningen i dessa områden suger så får dessa personer inga jobb. Då måste dom börja med att langa hasch och annat skit. Sen fastnar dom själva i fällan och blir missbrukare, och dom kan göra vad som helst för att få det dom är beroende av t.o.m döda. Så det gör dom och så blir det massa våld i samhället. Tillslut så grips denna stackars fattiga kille som fått en så taskig uppväxt, Bara för att han var tvungen att göra allt det här som en sådan man måste göra för att överleva. Denna kille har hamnat i fängelse och kanske dör p.g.a att USA styrs av riktiga jävla idioter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Precis det borde de lägga pengar på istället för krig Dirtbag. Bra sagt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Å i senaste valet ville folket ha kvar Bush. Och han segrade valet med stor marginal. Får mig att tänka på en lustig ankedot i USA:s historia. Nämligen den där gången år 2000, när George W Bush och Al Gore båda var kandidater till presidentposten. Det var ju då som George W Bushs kusin Jebediah Bush var guvernör i Florida, och det var ju då han såg till att inga fångar i Florida fick rösta. Av någon underlig anledning fick "Jeb" Bush för sig att merparten av Floridas svarta invånarkrets hade ett kriminellt förflutet eller var på ett eller annat sätt besläktat med kriminella, så en stor del av Floridas röster som kom från svarta människor räknades lustigt nog inte med då slutresultatet blev officiellt. Ganska kul, med tanke på att Jebediah och George W var kusiner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Får mig att tänka på en lustig ankedot i USA:s historia. Nämligen den där gången år 2000, när George W Bush och Al Gore båda var kandidater till presidentposten. Det var ju då som George W Bushs kusin Jebediah Bush var guvernör i Florida, och det var ju då han såg till att inga fångar i Florida fick rösta. Av någon underlig anledning fick "Jeb" Bush för sig att merparten av Floridas svarta invånarkrets hade ett kriminellt förflutet eller var på ett eller annat sätt besläktat med kriminella, så en stor del av Floridas röster som kom från svarta människor räknades lustigt nog inte med då slutresultatet blev officiellt. Ganska kul, med tanke på att Jebediah och George W var kusiner. Precis... Väldigt lustigt det där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var nån i USA som gick runt och frågade varför dom röstade på Bush igen, och dom svarade: "Har han startat ett krig ska han slutföra det." Hoppas han gör det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var nån i USA som gick runt och frågade varför dom röstade på Bush igen, och dom svarade: "Har han startat ett krig ska han slutföra det." Hoppas han gör det. Det gör jag med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag kan säga såhär: Det finns många skurkar i USA fråb ghettot. Detta beror på att de växer upp där och är väldigt fattiga, därför måste de komma på ett sätt att käna pengar på. Men eftersom utbildningen i dessa områden suger så får dessa personer inga jobb. Då måste dom börja med att langa hasch och annat skit. Sen fastnar dom själva i fällan och blir missbrukare, och dom kan göra vad som helst för att få det dom är beroende av t.o.m döda. Så det gör dom och så blir det massa våld i samhället. Tillslut så grips denna stackars fattiga kille som fått en så taskig uppväxt, Bara för att han var tvungen att göra allt det här som en sådan man måste göra för att överleva. Denna kille har hamnat i fängelse och kanske dör p.g.a att USA styrs av riktiga jävla idioter. Skiter man i skolan så får man fan skylla sig själv.... Usa skiter då fan inte i fattiga kan jag säga... De flesta fattiga slipper betala sjukförsäkring å allt annat. Dessutom finns det jobb så det räcker det kan jag lova... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag har vart i USA, jag prata med amerikanare om det här. Inga av dom hadde fördomar mot "mellanöstern- civila". Dom ville bara få tag på dom ansvariga till det som skakat deras nation. Alla här på forumet är personer (utom Google Bot?)? Alla enskilda personer vet vad som är bäst för dom själva. Samma sak med nationer, dom vet vad som är bäst för dom själva. Vi ska inte säga åt USA vad dom gör fel. Tänk om Norge skulle säga "Eran jävla svenskpolitik funkar inte, så här ska ni göra...!!", skulle inte Sverige bli förbannade då? Nu funkar visserligen inte vår politik för tillfället, men det är inget som en annan nation ska lägga sig i! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 "Kriget mot terrorister" USA skapade "terroristerna". Under kriget mellan Afghanistan och Sovjet på 80-talet utbildades bland andra Usama av CIA. Dom satte upp träningsläger i Pakistan där man utbildade gerillor. Samtidigt öste man in vapen i Afghanistan. Smart att ge knäppa redikaler vapen? Vad är den pågående terrorismen ett resultat av? USA:s krig mot kommunismen. Vilka lät Saddam regimen att hållas? Vilka stödde Saddam? 1959: Saddam deltar i mordförsök på Abdul Karim Kassim, som är premiärminister sedan upproret mot monarkin 1958. 1963: Saddam återvänder till Irak efter en CIA-stödd kupp, som för Baathpartiet till makten – tusentals irakiska kommunister dödas. 1963-67: Saddam i fängelse sedan kuppregimen störtats. 1968: Saddam blir vicepresident efter att ha deltagit i en ny Baathkupp som för Ahmed Hassan Bakr till makten. Oskyldiga judar hängs i Bagdad. 1977-80: Hård repression mot shiamuslimer i östra Bagdad, Najaf och Karbala. 1979: Saddam väljs till president och ordförande i ”revolutionsrådet”. Uppåt en tredjedel av övriga ledare avrättas. 1980: Saddams Irak invaderar Iran med stöd av USA, som exporterar krigsmateriel, bl a ämnen för kemiska och biologiska vapen, 1981-88. 500 000 unga irakier och iranier dödas. 1983: Donald Rumsfeld besöker som USA:s Mellanösternsändebud Saddam för att betyga honom USA:s stöd. 1987-88: Saddams Anfalkampanj mot de då Iranstödda kurderna, som förstör 4 000 byar. I mars 1988 dödas 5 000 civila då byn Halabja attackeras med senapsgas. 1990-91: Irak invaderar Kuwait i tron att USA inte ska ingripa. Mars 1991: Saddam ger Republikanska gardet order att slå ned upproren från shiamuslimerna i söder och kurderna i norr – detta sedan USA gjort halt efter att ha drivit ut Iraks armé ur Kuwait. Varför har man låtit den största "terrornationen" hållas? Vänta, just det. Bush har ju vänner i det Saudarabiska kungahuset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vem tror du lättast kan få jobb? En vit man utan ekonomiproblem som kommer från en väluppfostrad familj? En svart man som kommer från en fattig familj i Harlem? Gissa?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Om ni nu tror på Michael Moore så... Men ni kanske inte visste att sossarna i sverige fuskade i senaste valet genom att åka till sjukhusen med blanketter med bara socialdemokraterna. Å gammlingarna visste inte vad dom skulle göra så dom röstade bara. Och en jävla stor del av sveriges befolkning är av den äldre åldern... Och vad har det så kallade valfusket i usa år 2000 med 9/11? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Usa skiter då fan inte i fattiga kan jag säga... De flesta fattiga slipper betala sjukförsäkring å allt annat. Dessutom finns det jobb så det räcker det kan jag lova... Vad fan i helvete säger du? Hemlösa och fattiga får ingen hjälp förutom från privatpersoner som vill hjälpa till. Sjukförsäkring gratis... PFFT! Utan arbete, ingen sjukförsäkring. Landet är sjukt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts