Tackleberry Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jo, men hur många oskyldiga drabbades när dom kraschade planen i WTC? Några tusen bara, eller? Så därför ska man hämnas och bryta mot sina egna regler? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jo, amerikanerna är så oskyldiga, springer runt och slaktar folk som inte gjort nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tror knappast att dom tänkt så... Det är antagligen slarvfel eller så var dom det. Har du bevis på att dom tagit så många "oskyldiga"? Å du som vill va mafioso, går nån å gör punka på din bil så gör du punka på hans lunga eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sverige, platsen där jordens avskum samlas, är det enda land som är emot USA. Svenskar är tröga. Svenskar vägrar inse att ett annat land har fått 4 "Knivhugg" i bröstet... Men vi kan betala ut A-Kassa till folk som inte behöver, låta folk gå sjukskrivna utan att vara sjuka... Och listan kan göras mycket mycket längre...Orka kommentera de där klyschorna... Och varför ifrågasätter ni USA för att ha "våldtagit" Irak? Dom flesta (man kan säga 99%) av irakierna som dödades var dom som stödde Saddam. Om Saddam "visste" att han inte hade gjort nåt så skulle han nog fan inte gömma sig... De stödjer Saddam? Hur? Alla de civila som dog i Irak förtjänar att dö för att de blivit indoktrinerade med bilden av Saddam som en ängel. Dessutom tyckte inte alls så många om Hussein. Är det i sådana fall okej att ta ut hämd på USA och döda miljontals republikaner, eftersom de stödjer Bush? Talibaner är iof en religös grupp. Men var det talibanerna George Bush var ute efter? Svar: Nej. Han var ute efter Terrorister....Bush var ute efter oljetillgångar... Punkt slut... Hur skulle du känna dig om du fick 4 knivhugg och överlevde? Skulle inte du till varje pris leta reda på den som gjorde det? Talibanerna dödade 3000 personer den 11 september. Hur många dödade USA under bombningarna i Baghdad? Hur många sjukhus spränge de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Tror knappast att dom tänkt så... Det är antagligen slarvfel eller så var dom det. Har du bevis på att dom tagit så många "oskyldiga"? Å du som vill va mafioso, går nån å gör punka på din bil så gör du punka på hans lunga eller? I en invasion drabbas ALLTID civila. Kanske mindre nu men det finns ändå. Hunger, Hygien, felbombning, skottlossning och mycket annat... Jävligt bra sagt Ebeeto Redigerad 14 maj, 2005 av SpokPlumpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tror knappast att dom tänkt så... Det är antagligen slarvfel eller så var dom det. Har du bevis på att dom tagit så många "oskyldiga"? Å du som vill va mafioso, går nån å gör punka på din bil så gör du punka på hans lunga eller? Om nån skulle göra punka på min bil, genom olyckshändelse skulle jag inte göra det. Men jag skulle få honom att betala i annat fall. På det ena eller andra sättet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tror knappast att dom tänkt så... Det är antagligen slarvfel eller så var dom det. Har du bevis på att dom tagit så många "oskyldiga"? Å du som vill va mafioso, går nån å gör punka på din bil så gör du punka på hans lunga eller? Du säger ju emot dig själv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Du säger ju emot dig själv... Det var menat till Crice.... Och som nån sa: Det dödas alltid civila när det är invasion. Och jag tror då fan inte att dom planerat att döda massa oskyldiga. Terroristerna planerade länge, dödade några tusen utan anledning... eller? Var det kanske avundsjuka? Brukar inte ni här på forumet säga å tycka att diktaturer är skit? Just nu stöttar ni diktatur. Och det bådar inte gott kan jag lova... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var menat till Crice.... Och som nån sa: Det dödas alltid civila när det är invasion. Och jag tror då fan inte att dom planerat att döda massa oskyldiga. Terroristerna planerade länge, dödade några tusen utan anledning... eller? Var det kanske avundsjuka? Brukar inte ni här på forumet säga å tycka att diktaturer är skit? Just nu stöttar ni diktatur. Och det bådar inte gott kan jag lova... Ingen stöttar Saddam, ditt avfall. Bara kritiserar USA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var menat till Crice.... Och som nån sa: Det dödas alltid civila när det är invasion. Och jag tror då fan inte att dom planerat att döda massa oskyldiga. Terroristerna planerade länge, dödade några tusen utan anledning... eller? Var det kanske avundsjuka? Brukar inte ni här på forumet säga å tycka att diktaturer är skit? Just nu stöttar ni diktatur. Och det bådar inte gott kan jag lova... Stöttar diktatur och inte gillar USA är två vitt skilda saker... Irakinvasionen var en god tanke som utfördes dåligt. Nu är de inne över huvudet. Terroristerna dödade de civila för att hämnas på USA för att de fuckat upp deras länder. Sjukt kanske men där har du iaf en anledning. USA knatade in i Irak för olja och hämnd. Är de mycket bättre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad har Usa gjort dig? Varför var Saddam rädd för att dom skulle gripa honom? Varför gömde han sig? Har ni i huvudtaget kollat på filmen? Jag kan då fan slå vad om att Usama sitter å planerar sin nästa attack mot usa. Då får vi se vad det blir nästa gång... Attack mot kärnkraftverk? Attack mot Vita Huset? Det kanske kommer kompletera det fjärde planet som dom lyckades störta innan det nåt sitt mål? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Stöttar diktatur och inte gillar USA är två vitt skilda saker... Irakinvasionen var en god tanke som utfördes dåligt. Nu är de inne över huvudet. Terroristerna dödade de civila för att hämnas på USA för att de fuckat upp deras länder. Sjukt kanske men där har du iaf en anledning. USA knatade in i Irak för olja och hämnd. Är de mycket bättre? Och tror du inte att det finns en jävligt bra anledning till det? Å sen samma sak igen: Bara för att usa kom in å knullade upp våra länder så ska vi döda några tusen oskyldiga bara för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Vad har Usa gjort dig? Varför var Saddam rädd för att dom skulle gripa honom? Varför gömde han sig? Har ni i huvudtaget kollat på filmen? Jag kan då fan slå vad om att Usama sitter å planerar sin nästa attack mot usa. Då får vi se vad det blir nästa gång... Attack mot kärnkraftverk? Attack mot Vita Huset? Det kanske kommer kompletera det fjärde planet som dom lyckades störta innan det nåt sitt mål? Det är inte frågan vad USA gjort mot mig utan mot resten av världen. Jag tror inte en attack mot USA skulle lyckas lika bra eftersom de är heltända på det nu. Saddam var rädd för att de skulle skjuta honom eller nåt sånt. Han gömde sig därför. Varför skulle han inte? Han är ju fan en stor jävla skit... Pimpen: USA gör samma sak. "De dödade ett par tusen av oss så nu blir det payback!" Redigerad 14 maj, 2005 av SpokPlumpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Bara för att just inte ni får veta varför USA har en massa fångar på Guantanamo (stavning?) så anklagar folk USA som maktmissbrukare. Jag prata med min mamma om det här för nåt år sen... Hon sa att hon var emot fängelse, etc när hon var i vår ålder. Hon ansåg att sånt inte gjorde nåt gott. Ja, ni fattar. Men idag tänker hon "Fängsla dom typerna!". Och inte bara hon tänker så, många andra gör det också. Det handlar alltså om mognad. Dom fördomar ni har idag kommer ni kanske inte ha om 10. Rent teoretiskt är man omogen om man ha starka fördomar i USA. Visst, jag tycker också synd om oskylidiga irakier som dödas. Men det är oundvikligt i krig, tyvärr. Men jag tycker ändå inte vi ska ge USA den stora skulden. Amerikanska folket rösta fram Bush Bush var tvungen att ta ställning efter 9/11 Bush skicka en massa soldater till Mellanöstern Soldaterna var tvugna att döda, efter som det är deras jobb Alla är bara vanliga människor Det är människors fel att detta inträffade Och jag håller med Pimpen. Vi svenskar har inte insett hur konstiga vi är... Egentligen är vi lite rädd för främliga saker. Men det har vi inte insett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 USA är uppbyggt av invandrare så man ska fan inte klandra dom fär massa skit som BUshjäveln startar. Ge USA en president som kan ge pengarna till ghettot istället för att spendera miljarder dollar på krig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det är inte frågan vad USA gjort mot mig utan mot resten av världen. Jag tror inte en attack mot USA skulle lyckas lika bra eftersom de är heltända på det nu. Saddam var rädd för att de skulle skjuta honom eller nåt sånt. Han gömde sig därför. Varför skulle han inte? Han är ju fan en stor jävla skit... Pimpen: USA gör samma sak. "De dödade ett par tusen av oss så nu blir det payback!" Han gömde sig för att han visste att han hade gjord något... Eller rättare sagt: Han hade förtryckt de flesta av hans lands medborgare som varit emot honom. Ingen vågade säga emot honom. Sen var det han och de andra som hade oljefält som starta den stora Oljekartellen. Dom hade biologiska vapen... T.ex mjältbrand och rester från olika epedemier.... BTW: Du verkar läsa förmycket kvällstidningar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) För att summera det hela... I USA finns hjärntvättade människor som har en bild av att människor i mellanöstern är viljelösa zombies som hjärntvättats av den onde svarttomten Saddam Hussein. G. W Bush är mannen som genom sitt nutida korståg renar den mellersta östern från all ondska. I mellanöstern finns islamistiska galningar som är hjärntvättade av religiösa ledare. Dessa människor är beredda att gå så långt som att ta sina egna liv för "Gud" och "det heliga kriget - jihad". Ingen av dessa sidor är riktigt klok, men man kan inte dra alla över en kam. Så länge personer som Michael Moore har efterföljare finns det hopp för USA, och så länge som det finns civila i mellanöstern som har en normal världsuppfattning (alltså icke extremt "heligt krigs-benägna", det vill säga en hel del) så finns det hopp för mellanöstern, förutsatt att USA inte kommer och håvar in all deras olja i "jakt på terrorister"... Redigerad 14 maj, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 USA är uppbyggt av invandrare så man ska fan inte klandra dom fär massa skit som BUshjäveln startar. Ge USA en president som kan ge pengarna till ghettot istället för att spendera miljarder dollar på krig. Satsa mindre på krig å införa en almänn sjukförsäkring menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 För att summera det hela... I USA finns hjärntvättade människor som har en bild av att människor i mellanöstern är viljelösa zombies som hjärntvättats av den onde svarttomten Saddam Hussein. G. W Bush är mannen som genom sitt nutida korståg renar den mellersta östern från all ondska. I mellanöstern finns islamistiska galningar som är hjärntvättade av religiösa ledare. Dessa människor är beredda att gå så långt som att ta sina egna liv för "Gud" och "det heliga kriget - jihad". Ingen av dessa sidor är riktigt klok, men man kan inte dra alla över en kam. Så länge personer som Michael Moore har efterföljare finns det hopp för USA, och så länge som det finns civila i mellanöstern som har en normal världsuppfattning (alltså icke extremt "heligt krigs-benägna", det vill säga en hel del) så finns det hopp för mellanöstern, förutsatt att USA inte kommer och håvar in all deras olja i "jakt på terrorister"... Du menar alltså att alla amerikaner är hjärntvättade utom Michael Moore? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det dog typ högst 5000 vid 11 sept-attackerna det svälter i snitt ihjäl 30000 om dan, vad tycket ni är bäst att bekämpa? Svält eller terrorism? liksom, det dog 7 miljoner i koncentrationslägrena, det dör 10 miljoner varje år av svält Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts