Jump to content

USA's krig mot terrorism...

Jacker
 Share

Recommended Posts

Såg just den här filmen:

http://www.hamsterpaj.net/include/comment....pe=flash&id=105 <_< Seriöst, den var riktigt rörande. :'( Folk sitter och anklagar USA för att vara källan till världens alla problem. Men har ni någonsin tänkt på alla dom som omkom den 11 september? Folk som förlora anhöriga, barn som förlora sina föräldrar och föräldrar som förlora sina barn. Hur tror ni dom hadde reagerat om USA inte hade startat detta krig? Vilken kritik hade riktats till USA då? Hur många fler männsikor kunde ha dött? USA gör inte mer än rätt i att bekämpa terrorism. Dom som är ansvariga ska få betala!

Hur hadde inte ni reagerat om nån hadde dödat nån/några i eran släkt? Hadde inte ni gett allt för att få tag på dom ansvariga?

Nej, jag blir så förbannad på alla anklagelser mot USA!! (:!!!:) Har ni någonsin tänkt på att dom har råkat riktigt illa ut och gör oss alla en tjänst genom sina handlingar?! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Usama Bin Ladins Al-Quadia och andra terroristorganisationer som i "Guds namn" dödar mängder av människor är knappast humana. George W. Bush som förklarar krig mot Irak och tillfångatar/dödar mängder av oskyldiga irakier helt utan anledning (om man nu inte räknar jakt på olja som en godtycklig anledning) använder knappast heller humana medel. Visst, jag tycker mycket synd om familjerna till World Trade Center-offren, men om de tycker de får sin hämnd genom massa oskyldiga människors lidnande förtjänar de fan inte min empati.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usama Bin Ladins Al-Quadia och andra terroristorganisationer som i "Guds namn" dödar mängder av människor är knappast humana. George W. Bush som förklarar krig mot Irak och tillfångatar/dödar mängder av oskyldiga irakier helt utan anledning (om man nu inte räknar jakt på olja som en godtycklig anledning) använder knappast heller humana medel. Visst, jag tycker mycket synd om familjerna till World Trade Center-offren, men om de tycker de får sin hämnd genom massa oskyldiga människors lidnande förtjänar de fan inte min empati.

Håller med dig, men Irak-kriget hade ingenting med WTC att göra, egentligen, men Bush vill gärna att vi ska tro det. "Svartingar som svartingar" är hans filosofi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

USA är terrorister precis som Usama eller vad han nu heter.

USA är ett av världens största länder, man kan inte dra alla över en kam. Visst kan man irritera sig på landet, men man bör inte klandra alla. Samma sak gäller för länderna i mellanöstern, alla är inte terrorister.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg just den här filmen:

http://www.hamsterpaj.net/include/comment....pe=flash&id=105 B) Seriöst, den var riktigt rörande. :'( Folk sitter och anklagar USA för att vara källan till världens alla problem. Men har ni någonsin tänkt på alla dom som omkom den 11 september? Folk som förlora anhöriga, barn som förlora sina föräldrar och föräldrar som förlora sina barn. Hur tror ni dom hadde reagerat om USA inte hade startat detta krig? Vilken kritik hade riktats till USA då? Hur många fler männsikor kunde ha dött? USA gör inte mer än rätt i att bekämpa terrorism. Dom som är ansvariga ska få betala!

Hur hadde inte ni reagerat om nån hadde dödat nån/några i eran släkt? Hadde inte ni gett allt för att få tag på dom ansvariga?

Nej, jag blir så förbannad på alla anklagelser mot USA!! (:!!!:) Har ni någonsin tänkt på att dom har råkat riktigt illa ut och gör oss alla en tjänst genom sina handlingar?! <_<

Inte alls vinklad film, eller så... :lol: (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan e de med er?

Sverige, platsen där jordens avskum samlas, är det enda land som är emot USA. Svenskar är tröga. Svenskar vägrar inse att ett annat land har fått 4 "Knivhugg" i bröstet...

Men vi kan betala ut A-Kassa till folk som inte behöver, låta folk gå sjukskrivna utan att vara sjuka... Och listan kan göras mycket mycket längre...

Hur skulle du känna dig om du fick 4 knivhugg och överlevde?

Skulle inte du till varje pris leta reda på den som gjorde det?

Och varför ifrågasätter ni USA för att ha "våldtagit" Irak?

Dom flesta (man kan säga 99%) av irakierna som dödades var dom som stödde Saddam. Om Saddam "visste" att han inte hade gjort nåt så skulle han nog fan inte gömma sig...

Talibaner är iof en religös grupp. Men var det talibanerna George Bush var ute efter?

Svar: Nej. Han var ute efter Terrorister....

Terroristerna som utförde dådet hade planerat det hela. Dom var säkert en stor grupp som stöddes av en mycket rik anti-demokratisk person, Usama? Saddam? Båda två eller ännu fler?

Sen hade dom säkert ett antal "hjärnor" som med fysiska beräkningar och med hjälp av lite kemi fick till det...

Men jag undrar vart det fjärde planet var på väg, mot vita huset? Vem vet...

Redigerad av Pimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De religiösa radikalerna har faktist en anledning till Amerika hatet. Det gör det inte rätt att bomba två skyskrapor och döda miljoner. Men USA har fan inte rätt att springa in i länder och skjuta folk utan någon som helst OK eller stöd från resten av världen.

Jag tycker synd om 9/11 människorna men jag tycker USA;s sätt att hämnas på är absurt.

Vad är dina källor Pimpen?

Redigerad av SpokPlumpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men var det bara terrorister dom kom åt?

Svar: Nej, många oskyldiga drabbades.

Jo, men hur många oskyldiga drabbades när dom kraschade planen i WTC?

Några tusen bara, eller?

Dessutom dog dessa många tusen människor...

Redigerad av Pimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...