Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag såg en DVD Trailer på SA's officiella sida om en DVD som handlar om "The Introduction" och det står att den finns med på San Andreas Officiella Soundtrack Dubbel CD...Nån som vet vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag såg en DVD Trailer på SA's officiella sida om en DVD som handlar om "The Introduction" och det står att den finns med på San Andreas Officiella Soundtrack Dubbel CD...Nån som vet vad det är? En box med alla musik kanaler från GTA: sa (soundtrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 The Introduction är en film som handlar om vad som hände innan CJ kommer tillbaka till San Andreas. Btw., du bör nog byta signatur innan moderatortrollen ser den och blir arga. (:!!! Den är smått för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 En box med alla musik kanaler från GTA: sa (soundtrack Jo alltså soundtrack boxen vet ja vad det är men just den där DVDn, "The Introduction"..alltså det var en filmtrailer som utspelar sig innan CJ kommit till Los Santos igen! Vet du vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) The introduction är precis som det låter, en DvD som presenterar vad som hände veckorna innan CJ kommer hem ifrån Liberty City. Det hela är en ändå lång cut-scene som man har lagt på SA-soundtracket. Edit: Topp3 vart före (:!!! Redigerad 14 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 The introduction är precis som det låter, en DvD som presenterar vad som hände veckorna innan CJ kommer hem ifrån Liberty City. Det hela är en ändå lång cut-scene som man har lagt på SA-soundtracket. Edit: Topp3 vart före (:!!! Hur lång är filmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur lång är filmen då? Är inte helt säker men jag tror att den är runt 20 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Hur lång är filmen då? 22 minuter har jag för mig (:!!! Edit: Corleone var före (:!!! Redigerad 14 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Okok! fett! är den grym? vad kostar Soundtrack boxen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Okok! fett! är den grym? vad kostar Soundtrack boxen? http://www.webhallen.com/prod.php?id=36244 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har sett filmen... vill du inte ha musiken tycker jag inte du ska lägga 200 spänn på hela boxen bara för att se filmen. Den är väll ganska bra men inget spektakulärt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Håller med, bli inte blåst på att köpa boxen bara för The Intruduction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men man förstår lite mer om man tittar på The Introduction innan/efter man har spelat SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts