Vice-Nasty Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hallå !!! Försöker lägga in en stund mod här !! har gjort allt som den sagt Nu kommer vi till gta3.img grejen ( självklart tog jag bort skrivskyddet på filen ) ( jag har inte hållt på med .img filen för bara så ni vet ) Jag fick nu med detta programmet IMGtool , öppnar det och tar Find och söker på en fil jag fick med i zip filen , No match found , så jag tänkte jaja !! då är detta helt nya filer , då tar jag add och väljer filen och tar ok Då får jag upp rutan " File acces dinied. " eller hur det stavas !! (:!!! vad ska jag göra , åter igen !! jag har tagit bort skrivskyddet ( har också en backup på .img ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hallå !!! Försöker lägga in en stund mod här !! har gjort allt som den sagt Nu kommer vi till gta3.img grejen ( självklart tog jag bort skrivskyddet på filen ) ( jag har inte hållt på med .img filen för bara så ni vet ) Jag fick nu med detta programmet IMGtool , öppnar det och tar Find och söker på en fil jag fick med i zip filen , No match found , så jag tänkte jaja !! då är detta helt nya filer , då tar jag add och väljer filen och tar ok Då får jag upp rutan " File acces dinied. " eller hur det stavas !! (:!!! vad ska jag göra , åter igen !! jag har tagit bort skrivskyddet ( har också en backup på .img ) Vet inte har aldrig hänt så för mig men.. (:!!! filen kanske är för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Fick det o fungera , var i options i IMGTOOL man skulle ta bort 2 bockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Fick det o fungera , var i options i IMGTOOL man skulle ta bort 2 bockar Okej bra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts