Gäst Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Varför skulle jag bry mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Onödigaste tråden på länge. Hoppas denna blir låst väldigt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Eh, kid... y'can't come in here... flash your fuckin' poll abilities and think you're gonna' own the joint... to prove that you're worthy the title of 'Padrino', you gotta' do some time for the family... Kort sagt; nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 .det skulle vara det fulaste namnet på länge (:!!! . voté: nej!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Enbom är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Varför skulle jag bry mig? Men om jag skulle bry mig skulle jag votera Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Onödigaste tråden på länge. Hoppas denna blir låst väldigt snabbt. Vadå, var det inte onödigt när Jacker gjorde en poll om han skulle byta namn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Du heter juuue "Godfather" redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27998 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts