Jump to content

Länk=)

Share

Recommended Posts

Menade inte dig.Fattar du inte det.Väx upp själv med ditt namn"gtapimpfoolife".

Jag vet att du inte menade mig, du måste ha menat honom.

Eller hur tommy_killer. Jag kan sätta 100 spänn på att du inte heter Tommy, du bara heter det för att han i VC heter så... herregud.

Det är som om jag skulle heta typ Carl.

Vad är det för fel på GTApimpfoolife: anledningen till att jag sa att han skulle växa upp var bara för att han försöker vara rolig, och då kommer du och klagar över mitt namn. (:!!!:) What's the point?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att du inte menade mig, du måste ha menat honom.

Eller hur tommy_killer. Jag kan sätta 100 spänn på att du inte heter Tommy, du bara heter det för att han i VC heter så... herregud.

Det är som om jag skulle heta typ Carl.

Vad är det för fel på GTApimpfoolife: anledningen till att jag sa att han skulle växa upp var bara för att han försöker vara rolig, och då kommer du och klagar över mitt namn. (:!!!:) What's the point?

Trodde du menade du menade mig.Ja ,jag heter inte tommy på riktigt.Blev arg på dig för att jag trodde att du reportade mig så jag blev arg på ditt namn.Vill inte bli ovänner men förlåt mig om jag sa fel ord.Förlåt en gång till + det var bra att du reportade honom. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde du menade du menade mig.Ja ,jag heter inte tommy på riktigt.Blev arg på dig för att jag trodde att du reportade mig så jag blev arg på ditt namn.Vill inte bli ovänner men förlåt mig om jag sa fel ord.Förlåt en gång till + det var bra att du reportade honom. (:!!!:)

Jag vart lite små orolig över att du vart arg på mig först. (:!!!:) Men det var inte dig utan bajen jag vart förbannad på. <_<

Peace

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...