Bajen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Kolla länken http://www.. Redigerad 14 maj, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tryck inte på länken Fyfan för sånna hära trådar... *reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ha länken i signaturen...Som jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad är det för något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad är det för något? Killen försöker väl visa en sida som heter gangstawar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Killen försöker väl visa en sida som heter gangstawar? Killen får 100 gp om man trycker på länken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har ni inte fattat att det är en "hihi-jag-är-en-korkad-idiot-som-vill-att-ni-ska-klicka-på-min-länk-så-det-gynnar-mig"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Killen får 100 gp om man trycker på länken. Hahahahaha vilken jävla nörd Fan vilken humor han har Edit: (:!!! Raporterad som in i busken... detta har inget med SA att göra. Och du grabben, glöm inte att växa upp (:!!! Redigerad 14 maj, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Kolla länken http://www.gangstawar.com/index.php?act=sp...link=u416163821 Vad är det ? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hahahahaha vilken jävla nörd Fan vilken humor han har Edit: (:!!! Raporterad som in i busken... detta har inget med SA att göra. Och du grabben, glöm inte att växa upp (:!!! Menade inte dig.Fattar du inte det.Väx upp själv med ditt namn"gtapimpfoolife". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad är gp? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Golden points, tror jag. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Menade inte dig.Fattar du inte det.Väx upp själv med ditt namn"gtapimpfoolife". Jag vet att du inte menade mig, du måste ha menat honom. Eller hur tommy_killer. Jag kan sätta 100 spänn på att du inte heter Tommy, du bara heter det för att han i VC heter så... herregud. Det är som om jag skulle heta typ Carl. Vad är det för fel på GTApimpfoolife: anledningen till att jag sa att han skulle växa upp var bara för att han försöker vara rolig, och då kommer du och klagar över mitt namn. (:!!! What's the point? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag vet att du inte menade mig, du måste ha menat honom. Eller hur tommy_killer. Jag kan sätta 100 spänn på att du inte heter Tommy, du bara heter det för att han i VC heter så... herregud. Det är som om jag skulle heta typ Carl. Vad är det för fel på GTApimpfoolife: anledningen till att jag sa att han skulle växa upp var bara för att han försöker vara rolig, och då kommer du och klagar över mitt namn. (:!!! What's the point? Trodde du menade du menade mig.Ja ,jag heter inte tommy på riktigt.Blev arg på dig för att jag trodde att du reportade mig så jag blev arg på ditt namn.Vill inte bli ovänner men förlåt mig om jag sa fel ord.Förlåt en gång till + det var bra att du reportade honom. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Trodde du menade du menade mig.Ja ,jag heter inte tommy på riktigt.Blev arg på dig för att jag trodde att du reportade mig så jag blev arg på ditt namn.Vill inte bli ovänner men förlåt mig om jag sa fel ord.Förlåt en gång till + det var bra att du reportade honom. (:!!! Jag vart lite små orolig över att du vart arg på mig först. (:!!! Men det var inte dig utan bajen jag vart förbannad på. Peace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Suck... Låst Varning på Bajen Slår till GTApimpfoolife och tommy_killer med en torsk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts