Jump to content

Hockey-VM

Everest
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, ja, blame the russians! Allt är deras fel! Kan inte de få vinna någon gång?! (:!!!:)

Vad snackar du om? Vem har skyllt något på Ryssland?

Bara så att du vet förlorade Sverige semifinalen mot Tjeckien och ska därför spela bronsmatch mot Ryssland. Everest vill att vi ska ta brons, genom att spöa ryssarna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad snackar du om? Vem har skyllt något på Ryssland?

Bara så att du vet förlorade Sverige semifinalen mot Tjeckien och ska därför spela bronsmatch mot Ryssland. Everest vill att vi ska ta brons, genom att spöa ryssarna...

Ehm... ja... Jag vet... Jag skojade... Du vet "he he" eller "hi hi". Kanske tillochmed "ha ha"...? Ace help me out here!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har vi en riktig "medgångssupporter". (:!!!:)

Tro mig, jag är ingen medgångssupporter. Jag har hejat på SVerige sen jag föddes i hockeysammanhang, trots alla jävla gånger de förlorat. Nu orkar jag inte med det längre, och därmed lägger jag ner det här. Jag skiter i om de förlorar eller vinner i framtiden. Punkt slut.

Jag har stått upp för Sverige, när även andra trackat ner på dom. Varenda gång. Försvarat dom varje gång, när nåt pratat dåligt om dom. Nu gör jag det inte längre.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag menar, det är jävligt hård konkurrens, alla lag är bra. Sverige är minst lika bra som Tjeckien, om inte bättre idag. Ändå vinner vi inte. Vi vann över Kanada, dom är i final men inte vi.

Det är väldigt lite som avgör för att använda en klyscha..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag menar, det är jävligt hård konkurrens, alla lag är bra. Sverige är minst lika bra som Tjeckien, om inte bättre idag. Ändå vinner vi inte. Vi vann över Kanada, dom är i final men inte vi.

Det är väldigt lite som avgör för att använda en klyscha..

Eller hur. Man kan säga som så att alla dessa fyra lag är lika bra. Skulle Sverige möta Tjeckien 10 gånger skulle dom vinna 5/5 matcher.

Sverige har bara inte den lilla extra turen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor