Ace Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Här har vi en riktig "medgångssupporter". (:!!! Precis (:!!! Håller på Färjestad och har sett dom förlora finalen 4 år i rad och jag är fortfarande STOLT FBK-Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ja, ja, blame the russians! Allt är deras fel! Kan inte de få vinna någon gång?! (:!!! Vad snackar du om? Vem har skyllt något på Ryssland? Bara så att du vet förlorade Sverige semifinalen mot Tjeckien och ska därför spela bronsmatch mot Ryssland. Everest vill att vi ska ta brons, genom att spöa ryssarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad snackar du om? Vem har skyllt något på Ryssland? Bara så att du vet förlorade Sverige semifinalen mot Tjeckien och ska därför spela bronsmatch mot Ryssland. Everest vill att vi ska ta brons, genom att spöa ryssarna... Ehm... ja... Jag vet... Jag skojade... Du vet "he he" eller "hi hi". Kanske tillochmed "ha ha"...? Ace help me out here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Här har vi en riktig "medgångssupporter". (:!!! Tro mig, jag är ingen medgångssupporter. Jag har hejat på SVerige sen jag föddes i hockeysammanhang, trots alla jävla gånger de förlorat. Nu orkar jag inte med det längre, och därmed lägger jag ner det här. Jag skiter i om de förlorar eller vinner i framtiden. Punkt slut. Jag har stått upp för Sverige, när även andra trackat ner på dom. Varenda gång. Försvarat dom varje gång, när nåt pratat dåligt om dom. Nu gör jag det inte längre. Redigerad 14 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har aldrig hejat på någonting, inom sport, utom mitt kära Frölunda Indians. Och Malmö FF i fotboll nu med, men det är en lång historia. Tre Kronors vara eller icke vara "rör mig inte ryggen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men jag menar, det är jävligt hård konkurrens, alla lag är bra. Sverige är minst lika bra som Tjeckien, om inte bättre idag. Ändå vinner vi inte. Vi vann över Kanada, dom är i final men inte vi. Det är väldigt lite som avgör för att använda en klyscha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men jag menar, det är jävligt hård konkurrens, alla lag är bra. Sverige är minst lika bra som Tjeckien, om inte bättre idag. Ändå vinner vi inte. Vi vann över Kanada, dom är i final men inte vi. Det är väldigt lite som avgör för att använda en klyscha.. Eller hur. Man kan säga som så att alla dessa fyra lag är lika bra. Skulle Sverige möta Tjeckien 10 gånger skulle dom vinna 5/5 matcher. Sverige har bara inte den lilla extra turen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ärligt talat så var Tjeckien det bättre laget idag... (:!!! (:!!! Det kommer en morgondag också Får väl hoppas på ett brons imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag har hejat på SVerige sen jag föddes i hockeysammanhang... Hur föds man i "hockeysammanhang"? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ärligt talat så var Tjeckien det bättre laget idag... (:!!! (:!!! Det kommer en morgondag också Får väl hoppas på ett brons imorgon Det är bara vinst som betyder något i dessa sammanhang eftersom det alltid är 3-4 lag som det står emellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur föds man i "hockeysammanhang"? Vad menar du? Jo, liksom det sitter en svensk supporter på sjukhuset i ishockeydräkt som dansar framför dig när du kommer ut, då blir du svensk supporter i ishockey. Eller så går det inte att förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du har hejat på Sverige i hockeysammanhang sen du föddes. Är det så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Bra öppning, inte! 0-2 till Ryssland efter 4 minuter.. 1-2 nu. 1-3 nu. 2-3 efter första perioden. Redigerad 15 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Finland äger!Sverige är sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Finland äger!Sverige är sämst!!! Mjo, därför Finland åkte ur direkt i slutspelet. Soppor, host. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mjo, därför Finland åkte ur direkt i slutspelet. Soppor, host. Var ser du soppor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Var ser du soppor ? Där dina familjemedlemmar letar mat kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Var ser du soppor ? I Finland. Kaxiga små jävlar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Stavas det inte sopor? Soppor är väl sånt man äter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Stavas det inte sopor? Soppor är väl sånt man äter ? NAE MAN DRICKER EHHEHEEHHEHHE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts