Miike Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Skulle ni kunna skriva varför ni låser en tråd och inte bara låsa och sen låtsas som ingenting? Vill inte vara ohyfsad eller nått sånt, fast stå för vad ni låser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Skulle vara lite kul om de låste den här tråden, utan kommentar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 DÅ JÄVLAR!!!!!!!!!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Oftast hajar man ju om en tråd har spårat ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Oftast hajar man ju om en tråd har spårat ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Lås tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Lås tråden! Lägg ner... snubben har rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Om jag låser utan att skriva nånting är det för självklara grejer, så som helt meningslös tråd eller att tråden spårat ur totalt, och det hoppas jag de flesta här är tillräckligt smarta för att förstå själva, annars är det fritt fram att skicka ett pm och fråga varför tråden blivit låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Om jag låser utan att skriva nånting är det för självklara grejer, så som helt meningslös tråd eller att tråden spårat ur totalt, och det hoppas jag de flesta här är tillräckligt smarta för att förstå själva, annars är det fritt fram att skicka ett pm och fråga varför tråden blivit låst Man vet ju inte vem som låst tråden, hur kan man då PM:a denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Man vet ju inte vem som låst tråden, hur kan man då PM:a denna? De brukar iofs säga "Tråd Låst" eller så. Då skickar man ett PM till den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Man vet ju inte vem som låst tråden, hur kan man då PM:a denna? Är väl bara att ta första bästa som är online, du lär få ungefär samma svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 VARFÖR? Varför stängde nån av moderatorerna topicen "Det sjukaste jag någonsin sett.." ??? (:!!! Anledning? Det finns ju 1000tals med onödiga topicar! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 VARFÖR? Varför stängde nån av moderatorerna topicen "Det sjukaste jag någonsin sett.." ??? (:!!! Anledning? Det finns ju 1000tals med onödiga topicar! (:!!! Antagligen för att det var en gammal tråd som någon tvunget skulle dra upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Detta börjar bli störigt! Dem stänger ju alla trådar som har med happy sabrina att göra! Fan va onödigt att låsa dem! Det har iallafall en mening,från skillnad mot andra topicar! Plz....sluta me det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Alla moderatorer borde iallafall skriva ett inlägg i samband med låsning. Även om det bara är "Låst!". Det känns dumt at en tråd bara blir låst hux flux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Okej, säger ni det så, skriver i fortsättningen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts