pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 VIlka var därr? jag spokis å hemlen va där. nån annan som såg när den där liraren på gungen ramla av ? han typ halv-dog. Allt blod på gatan körde dom andra vagnarna i å smetade ut de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vet inte vad det är, men det om snubben som halv-dog lät kul! (kan man halv-dö?) (varför skriver man - mellan halv och dog?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vet inte vad det är, men det om snubben som halv-dog lät kul! Måste säja att det var alltifrån kul för han. vi hade däremot skitkul av någon sjuk andlening. fett kul på hemvägen på tuben. vi 3 satt vi dörrarna å hade demolistion derby med varsin sko vid dörrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Quarnevalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Var där, men fick gå hem efter en kvart på grund av intensivt näsblod :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Vet inte vad det är, men det om snubben som halv-dog lät kul! (kan man halv-dö?) (varför skriver man - mellan halv och dog?) Åhh åhh, det har jag på film Redigerad 14 maj, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Åhh åhh, det ahr jag på film We know We know... Mwhahah! Jag satt och tiggde med min sko vid Busstationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 DESTRUCTION SKO DERBY!! (går ut på att plumpis hemulis å pottzork sitter ner vid dörrarna på tunnelbanan med varsin sko och har destuction derby och skrattar hånande) fett kul. Jag är den sista mohikanen. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 DESTRUCTION SKO DERBY!! (går ut på att plumpis hemulis å pottzork sitter ner vid dörrarna på tunnelbanan med varsin sko och har destuction derby och skrattar hånande) fett kul. Jag är den sista mohikanen. Jag med Jo vi tyckte det men inte folket på tåget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jo vi tyckte det men inte folket på tåget... MEN SKIT I ANDrA!! jag är ju helcool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 MEN SKIT I ANDrA!! jag är ju helcool. HAr jag nånsin gjort något annat? Nej du är inte cool... Bara lite erhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ahh, älska när "gtasajten goes msn" Fast det var iofs jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Bara lite erhm... Är jag lite erhrm är du "ööh" . gå å lägg dig å håll dig till topicen stubidass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ahh, älska när "gtasajten goes msn" Fast det var iofs jävligt kul Jo för fan... Men för att göra pottan glad. Super Mario vagnen ägde! Lägg upp en film på den va? (Du har en va för annars!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ahh, älska när "gtasajten goes msn" Fast det var iofs jävligt kul Offtopic: Tunnelbanan är visst erat andra hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Offtopic: Tunnelbanan är visst erat andra hem. Haha jo kanske det. Fast mer Hemulens än mitt. Mitt andra hem är framför burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts