Kebabpizza Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Mirrors Mirror 1 (Ekenkrona.com) Säg vad ni tycker, Ronin (SSL) och jag gjorde den idag. Den är grym! Peace out! -- Kebabpizza Redigerad 25 maj, 2005 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Yeah! W0rd up... fetingfilm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hmm... + Jävligt bra kvalitet. + Trevliga stunts. - Kass musik. - Lite kort. Tre av fem kebabkatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag håller med Pico där med + och -. men jag undrar om det inte är ett + att klara av att landa efter stuntet också? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tack för kritiken grabbar. Fler som har kollat på filmen och vill säga sin mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vafan lyssnar ni på då? Mozart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Reggae eller Techno/trance. smaken är som baken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Reggae eller Techno/trance. smaken är som baken.. Hahaha, vilken kombination... Reggae och Techno/trance hahahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tack för kritiken grabbar. Fler som har kollat på filmen och vill säga sin mening? Varför säger du tack för kritiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Varför säger du tack för kritiken? För att dem sa vad de tyckte om filmen med sina + och sina -. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 För att dem sa vad de tyckte om filmen med sina + och sina -. Jo det fattar jag med, men du behöver inte tacka, så länge du inte är Kebabpizza! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jo det fattar jag med, men du behöver inte tacka, så länge du inte är Kebabpizza! Och om jag medverka i filmen och kallas för Ronin, har jag någon rätt och tacka för filmen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Och om jag medverka i filmen och kallas för Ronin, har jag någon rätt och tacka för filmen då? Jaha Ok, så pass, då fattar jag! Btw, vilken låt är det? Det är SOAD va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jaha Ok, så pass, då fattar jag! Btw, vilken låt är det? Det är SOAD va? Hehehe Jo, det är dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vadå kass musik ! Det är Soad ffs ! fan lyssna basen fett skön Hörs väldigt fransk på något vis,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Snygg film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts