Everest Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jag gillar den eftersom den är stilren och mysig... Kanske inte det svåraste att göra, men det är det ultimata skrivbordsunderlägget enligt mig. Jag ändrat lite på den nu också. Det som gör den bra är att den är allt annat än irriterande för ögat och är ganska diskret. Bilden funkar inte för mig, och du vet, man blir ju sjuhelvetes jävla nyfiken när du säger att det är ultimat.. *: Funkar nu. Ska använda. Redigerad 15 maj, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Här är en bättre version. Jag tror inte att ni gillar den så mycket som jag, men jag gjorde den åt mig själv så jag är nöjd. http://img225.echo.cx/img225/328/skrivbordsunderlgg29os.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inget jag är nöjd med, gjorde den nyss. Det hela blev inte riktigt som jag hade tänkt... *BILD* Inte tänkt på att objektets undersida borde reflekteras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inte tänkt på att objektets undersida borde reflekteras? Jo, du menar främst BF2 "fodralet" va? Jag märkte det och som sagt blev det inte som jag tänkt mig, därför orkade jag inte göra något mer på den. Är det någon riktigt snäll här som kan tipsa om ett passande tema till denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag gillar den eftersom den är stilren och mysig... Kanske inte det svåraste att göra, men det är det ultimata skrivbordsunderlägget enligt mig. Jag ändrat lite på den nu också. Det som gör den bra är att den är allt annat än irriterande för ögat och är ganska diskret. Så du har också hittat det perfekta i gradients och scanlines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Gjort ett nytt som jag kallar Goldbang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Den här gjorde jag för ett tag sen: http://img19.echo.cx/img19/6387/gtaworldvcchick8xa.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fan va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är det någon riktigt snäll här som kan tipsa om ett passande tema till denna? Jag söker fortfarande ett passande tema och skulle gärna vilja ha lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 De temat som vigge har skulle passa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gjorde nåt snabbt idag i väntan på SanAndreas: Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Inget avancerat. Men jag var tvungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Inget avancerat. Men jag var tvungen. Var väldigt snyggt mycket snyggare än många mer avancerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gjorde nåt snabbt idag i väntan på SanAndreas: Xbox Väldigt liten storlek för att vara ett skrivbordsunderlägg, men det beror ju på vilken upplösning man använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/bonxai.jpgMin polare har gjort i photoshop : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Min polare har gjort i photoshop : Tror inte han bara använt photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Var kan man hitta bilder med den stilen? Och även de som kom efter, med rising sun bakgrund typ. Redigerad 18 maj, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Diggade faktiskt också den. Men det var ju så soligt ute, så man kunde bara inte använda den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Panimala!!, Gillar dina "Aqua" skarpt... använder båda lite ibland.. ibland skiftar jag till orange och ibland till Bluberry... Kan du inte göra fler sånna (ska inte tvinga dig) dom är asgrymma skulle gärna ha fler.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Panimala!!, Gillar dina "Aqua" skarpt... använder båda lite ibland.. ibland skiftar jag till orange och ibland till Bluberry... Kan du inte göra fler sånna (ska inte tvinga dig) dom är asgrymma skulle gärna ha fler.... Han har inte gjort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts