Jacker Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Den 18-20 Maj hålls världens största spelmässa öppen - Electronic Entertainment Expo (A.K.A E3). Som vanligt är alla spännda, många ny spel ska premiärvisas. Hundratals spel kommer att skylta inne i L.A Convention Center, Los Angeles. Själv ser jag mest framemot Battlefield 2 och vad som kommer visas upp ikring det. Här hittar ni lite fakta om årets E3 och en lista på dom spel som kommer visas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Glöm inte Playstation 3, jippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 O får hoppas på att man får se något av Nintendo Revolutions samt nya Zelda. O så lite från U3 Engine. Lite STALKER också. Annars bryr jag mig inte speciellt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Idag öppnar E3! Fast egentligen är han bara 01.21 Maj den 17:onde i California nu. Men idag är det iaf dagen i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Klicka på xbox2 lite xboxspel från e3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Brukar inte IGN ha "Live-coverage" på E3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Varför skall vi bara vara spända på spel som kommer "premiärvisas", några av oss längtar faktiskt efter information om spel som visades förra och/eller förförra e3 mässan. Jacker: Jo ibland har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts