Krax Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nu har Wiee.net öppnat på nytt.. Hemsida Forumet Regga er på forumet för info om framtida uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nu har Wiee.net öppnat på nytt.. Hemsida Forumet Regga er på forumet för info om framtida uppdateringar Det var ett jävla tjat om den där WIIIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sidan vart snygg, behöver dock mer detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Det var ett jävla tjat om den där WIIIE! Haha.. gnäll då Redigerad 14 maj, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Adda mig på msn så ska jag skicka dig en rolig film som du kan lägga upp på hemsidan! jocke_04@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) USCH! Mörkblått mot svart, är ni galna? Man ser ju inte ett skit på menyerna.. Och så borde ni rätta alla stavfel och särskrivningar.. Redigerad 14 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hmm, har ni köpt forumet? (Vbulletin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag håller med jägaren, som det är nu måste man markera menyn för att se vad som står på länkarna. Hur har ni tänkt egentligen? Sen är det inte heller så bra att menyn försvinner när man går till bildgalleriet och länken i loggon borde väl skicka tillbaka besökaren till startsidan och inte öppna ett nytt fönster? Färgschemat mörkblått, orange och vitt var däremot inte så dumt. Med lite arbete kan det nog bli en riktigt snygg sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Wow, ni får iaf pris av mig, för gräslig design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag gillar eran första design. Men, fixa till menyn, och större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det var ett jävla tjat om den där WIIIE! Bara för att den inte ligger på ditt webbhotell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Forumet Jo.. jag har ett likadant forum.. (jag har laddat hem det på den där sidan som gjorde forumet...) Men hur aktiverar man det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jo.. jag har ett likadant forum.. (jag har laddat hem det på den där sidan som gjorde forumet...) Men hur aktiverar man det ? (:!!! Det kostar ju pengar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Bara för att den inte ligger på ditt webbhotell? Haha, Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Rating: 0/10 Skräpig design, en jävla massa stavfel och särskrivningar.. Och varför göra en till skrattsajt när det redan finns en bra? w0rd på vigge, ni får pris av mig också Redigerad 14 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men kommigen nu folket.... 7/10 får den av mig... Varför? Den sidan har en chans att bli bra, visst, ser inte mkt ut för världen nu, men hoppas ni fixar till den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tycker ni ska börja att fixa forumets avdelningar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Det kostar ju pengar Jag fick det gratis iaf Redigerad 15 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det kostar ju pengar Allt finns "hos Bahnhof"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gubben som står brevid Wiee.net ser ut ha en kuk i nacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts