Perlan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur gör man om man vill lägga till smileys som någon skickat ? (Har msn 7.0 plus ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Högerklickar på dom o trycker lägg till ja vet att de inte funkar för dig.. men så man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Högerklickar på dom o trycker lägg till ja vet att de inte funkar för dig.. men så man gör Mmm.. men det går ju ibland :S... Men inte när jag som määäst behöver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Mmm.. men det går ju ibland :S... Men inte när jag som määäst behöver det .nee, det går inte alltid. tror inte att det går med dom som man köper men dom som är gratis går. är dom köpta eller gratis?? är dom köpta så har du svaret . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 .nee, det går inte alltid. tror inte att det går med dom som man köper men dom som är gratis går. är dom köpta eller gratis?? är dom köpta så har du svaret . Jag tror inte de är köpta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nope.. inte köpta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts