gurfi Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag tankade ner gta2 igår och började spela men jag har lite frågor: hur pausar man? hur sparar man? det är nämligen första gången jag spelar ett gtaspel på PC så jag är lite ovan :"> . tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) 1. Du kan inte pausa, tror jag. 2. Du kan ändast pausa på bana 2 och tre (?). Isånna falle det i det huset du börjar vid, och det kostar 50.000 (:!!! Redigerad 14 maj, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 1. Du kan inte pausa, tror jag. 2. Du kan ändast pausa på bana 2 och tre (?). Isånna falle det i det huset du börjar vid, och det kostar 50.000 .jag hittade det hur man pausade för 5 min. sen . man gör det på F6. men hur sparar man?? (:!!! . börjar bli desperat (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 1.Jaha.. F6 (:!!! Hadde gför mig att man kude det ngn stans ja.. 2. Du kan ändast pausa på bana 2 och tre (?). Isånna falle det i det huset du börjar vid, och det kostar 50.000 (:!!! Tex på bana två börjar du på en parkering, huset bakom dig där musiken som du hör svagt kommer ifrån. det ska finnas typ en ingång drä som du inte ser. Går du rätt hör du en kille som säger; Damn nation, no nonation, no salvation eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du sparar där du började, det kan vara ganska svårt att hitta. Men på 2:a banan är det bara till att hoppa på ett tåg och köra tills du känner igen dig. Det är alltid i en kyrka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Upptäckte att om du har 50.000$ så säer han, Woho! Another sold soul! eller nått ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Upptäckte att om du har 50.000$ så säer han, Woho! Another sold soul! eller nått ! Another soul saved, har jag för mig att han (prästen?) säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Another soul saved, har jag för mig att han (prästen?) säger. Tja, antingen prästen eller en packad pensionär Redigerad 15 maj, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Man pausar, som sagt var med F6, och sparar i kyrkan i varje område. Har du svårt att hitta till kyrkan så snor du bara en TV-van, dom har en parabol på taket som alldtid pekar mot kyrkan. "HALLELUJA!!! Another soul saved" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Problemet är att det kostar 50 000$ att spara. Har man inte det så får man skaffa det, eller börja om nästa gång man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts