NiKe-eKiN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Igår på MTV så visades den nya xbox:en offecielt(stavning) NI kan se den på Xbox.se Den ser mkt annorlunda ut JA VILL HA DEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 MTV-showen sög så brutalt... En massa pissiga band som sjöng och några laggiga spel... F*cking shite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vet ..ja orkade inte kolla på hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Snart är det ju E3 också. Då ska PS3 visas upp tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Snart är det ju E3 också. Då ska PS3 visas upp tror jag... Mmm ser eframemot det. Då kan man veta vilken konsoll som blir den bästa. Och Då skulle microsoft ge ut priset på xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag tror nu att jag tror att jag kommer köpa en Xbox 360. Men assså som jag fattat det så är det så att: Man har Xbox live inbyggt i sin Xbox360 Man kan inte köra brända spel och man kan inte dra över spel till hårddisken på Xbox 360 :'( trådlösa spakar man kan byta skal på sin xbox 360 man kan lyssna på musik när man spelar med mera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Man kan inte köra brända spel och man kan inte dra över spel till hårddisken på Xbox 360 :'( Chippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Chippa? nej det är En spärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 nej det är En spärr! Haah! Det är suveränt ju! Då kommer alla vilja ha PS3!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag som gjort så på nästan alla mina konsoller.... men det måste ju vara jätte dyrt då? spelen skulle ju kosta hela 20% mer än typ ett Xbox spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 nej det är En spärr! Det finns inte en enda spärr som piratrörelsen inte kan övervinna. Så fort någon kommer med ett "säkert" system så tar det en vecka för pirater att cracka allting wide open. Inga problem. --------------- Men resonemanget "vilken maskin som är den bästa" håller ju sådär. Bara för att X-Box 2 har tre processorer, tusen miljoners gigabyte grafikminne och inbyggd spottkopp betyder inte det att maskinen är "bättre". Spelen avgör helt och hållet. X-Box skall dock vara glada att de har Rare nu. De har inte haft någon direkt användning av dem hittills, men om någon studio skall kunna prodda riktigt bra flaggskepp åt den nya lådan så är det våra brittiska vänner. Vi får se på E3 vilka lir Sony och Microsoft kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 MTV-showen sög så brutalt... En massa pissiga band som sjöng och några laggiga spel... F*cking shite. Haha, W O R D. Varade i typ 20 minuter och började med massa sopiga band. Jag kommer köpa PS3, helt klart. Har bättre spel (enligt mig, GTA, MGS, Gran Turismo m.m.). X-box har mest sportspel(vilket PS också har) och shooting-spel. Men tre 3,2 gigahertz låter bra. X-box VS PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Man kan claima X-Boxens styrka hur länge som helst, men man kommer aldrig undan att dess största målgrupp är kidsen som började spela spel samtidigt som den släpptes. De som vill flasha och verka vuxna och ser spelande som ännu ett häftigt inslag i deras moderiktiga liv. X-Box är en ha-grej. En grej man ska ha. De flesta X-Boxare sitter på argumenten mot PS2: "Grafiken är skitful på PlayStation2". Som japanerna sagt så många gånger; det sitter i spelen, för fanders! X-Boxens styrka är obskyra sportspel och okontrollerbara shooters (alla vet att man måste köra med mus och tangentbord). PlayStationen bjuder på välbalanserad action, underbara multiplayer-spel och rätt dos av allting. EB - Love me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det finns inte en enda spärr som piratrörelsen inte kan övervinna. Så fort någon kommer med ett "säkert" system så tar det en vecka för pirater att cracka allting wide open. Inga problem. --------------- Men resonemanget "vilken maskin som är den bästa" håller ju sådär. Bara för att X-Box 2 har tre processorer, tusen miljoners gigabyte grafikminne och inbyggd spottkopp betyder inte det att maskinen är "bättre". Spelen avgör helt och hållet. X-Box skall dock vara glada att de har Rare nu. De har inte haft någon direkt användning av dem hittills, men om någon studio skall kunna prodda riktigt bra flaggskepp åt den nya lådan så är det våra brittiska vänner. Vi får se på E3 vilka lir Sony och Microsoft kommer med. Men asså man ska väl kunna ha Xbox live när man köper Xbox 360... eller är inte det inbyggt från början.... men då är frågan: Kan man köra piratkopierade spel på multiplayer tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men asså man ska väl kunna ha Xbox live när man köper Xbox 360... eller är inte det inbyggt från början.... men då är frågan: Kan man köra piratkopierade spel på multiplayer tror du? Det är nog svårare att fixa, dock. Det blir ju alltid hårdare koll när de faktiskt kan ha koll, som på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jo..... men man får hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Piratkopierarna är en aldeles för stor grupp för tillverkarna, det kommer alltid gå att komma runt skydden Redigerad 14 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Kommer bli grymt å se hur PS3 konsollen kommer se ut. sen är det intressant å se vilka spel som kommer att släppas sen har man eeeeeextra tur så kanske kanske man får se en video på metal gear 4 men det tror jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det finns inte en enda spärr som piratrörelsen inte kan övervinna. Så fort någon kommer med ett "säkert" system så tar det en vecka för pirater att cracka allting wide open. Inga problem. Iofs så finns ju GC. Tog ett jävla tag innan folk kunde börja piratkopiera till den. Tog ju nåt år innan dom hittade den där lilla säkerhetsluckan i PSO. Fast sen har det ju kommit ut chip också. Fast det tog ju också ett bra tag. Mycket är tack vare deras 8cm skivor ju. Dock har dom nog förlorat en hel del på att man inte kunnat piratkopiera tyvärr. Sånt suger, men så är det. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En sak som jag rekommenderar om ni inte gjort det är att gå in på www.Gamespot.com och titta på filmerna(spel) som visats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts