pinner Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har varit på SCI-Fi mässan i Malmö varje år sen 2001 så det har blivit en del kändisar man har tittat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sala Baker (Sauron) Han aeger... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag har träffat Markoolio två gånger, en gång på Frölunda Torg när han skrev autografer och en gång på Liseberg. Och Loket, när han hade Bingolotto. hela ÖIS A-lag. dem flesta från Vita Lögner. Lasse Kroner såg jag inne i stan. Gunde Svan såg jag när han va på premiär öppningen av JULA(en affär) i sisjön. och en reporter från TV4(kommer inte ihåg namnet). Glen Hysen, han ägde en kiosk nära där jag bodde när jag va liten. Och jag kommer inte på någon mer för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Träffade mig själv för ett tag sen. Nej allvarligt, har alldrig träffat någon! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Just det, Markoolio med. Honom träffade man på invigningen av Marios Gata i Kungsbacka. Träffade Mario där med... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts