Xemtoth Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har träffat och pratat med de flesta i Kalmar FF. Om man ränkar dom som kändisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag har träffat hela MoDos laguppställning när jag var på Kabben Cup iår...Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Inte träffat och snackat men sett Göran Persson handla på Konsum i staffanstorp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Eller jo! Fredrik Reinfält (stavning) dendär saken som alltid e på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ser typ Thomas Di Leva varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har träffat jävligt många kändisar. iprenmannen (den gammla), Robert wells, Charlotte nilsson typ hela AIK hocket å fotboll har ja träffat nåra gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Inte träffat och snackat men sett Göran Persson handla på Konsum i staffanstorp Det har jag med Sen har jag snackat med Anders Jansson och Johan Wester (Hipp Hipp!!) Och så han brottaren som van OS 2000, har glömt vad han heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Adam alsing, Magnus härenstam, Arne waise, och en hel del bandyspelare i SAIK...(de är iaf kända inom bandyn!)...säkert nån mer men jag kommer inte på nån just nu... Edit: kom på att morsa känner zoran lukic(stavning?) så jag har fått vara med på ett par djurgårdsträningar! Fattar inte hur jag kunde glömma! Redigerad 14 maj, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag har träffat Sharbel Touma (fotbollspelare). Jag fick en boll av han när jag titta på Djurgården - Åtvidaberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har fått Björn Borgs autograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag har Carl-Einar Hekkners (hur fan han nu stavar det) autograf. Han är någon halv-släkting till mig på något vänster. Björn Nords autograf, Björn Bjurlings, Nichlas Falks, Kristoffer Ottosons, Christian "Fimpen" Eklunds, Juha Joenvääräs, Daniel Rafners, Johan Forsander, Niklas Kronwalls, Tommy Söderströms, Thomas "Osten" Östlunds och sen ett antal andra ur DIF-Hockey som jag inte kan se vilka det är. Kim Källströms, Niklas Strömstedts och Gabriel Odenhammars autografer. Det är min farmor som har håvat in alla autografer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Min bror träffade markoolio... Så gjorde Markoolio en liten film (ca 40 sek) där han sa massa saker till mig Sedan träffade jag han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Kom på att jag har träffat Carl-Einar Häckner också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Jag har varit med äventyraren Ola Skinnarmo i 9 dagar på en båt när jag var på svalbard! Vi kollade på Sagan om konungen Återkommst tillsammans,, Redigerad 14 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Alla i rolling stones, alla i KISS. Tomas DiLeva Tomas Ledin HettoN Kom ej på några fler nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Träffade Hipp-Hipparna under en semester då vi skulle bila ner till Frankrike. På hotellet i Malmö första natten satt de nere i matsalen och spelade in radio. Snackade lite med dem och fick autografer. Har väl sett ett antal andra "kändisar" då jag varit på Odenplan, de flesta tycks hålla sig där om dagarna, lustigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har träffat, pratat med och fått en autograf av Robert Wells. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har träffat och snackat med glenn Hughes och Joe Lynn Turner. Gått förbi Jimmy Page och B.B King på festen efter polarpris utdelningen! Blev utslängda senare från festen! Såg jättemånga kändisar där! Tro mig eller ej! MEn det är sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Och så han brottaren som van OS 2000, har glömt vad han heter... Han som tog livet av sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts