Jump to content

Har du träffat en kändis?

Bullet
 Share

Har du träffat en kändis nån gång?  

65 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Adam alsing, Magnus härenstam, Arne waise, och en hel del bandyspelare i SAIK...(de är iaf kända inom bandyn!)...säkert nån mer men jag kommer inte på nån just nu... :P

Edit: kom på att morsa känner zoran lukic(stavning?) så jag har fått vara med på ett par djurgårdsträningar! :wub:

Fattar inte hur jag kunde glömma! :lol:

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Carl-Einar Hekkners (hur fan han nu stavar det) autograf.

Han är någon halv-släkting till mig på något vänster.

Björn Nords autograf, Björn Bjurlings, Nichlas Falks, Kristoffer Ottosons, Christian "Fimpen" Eklunds, Juha Joenvääräs, Daniel Rafners, Johan Forsander, Niklas Kronwalls, Tommy Söderströms, Thomas "Osten" Östlunds och sen ett antal andra ur DIF-Hockey som jag inte kan se vilka det är.

Kim Källströms, Niklas Strömstedts och Gabriel Odenhammars autografer.

Det är min farmor som har håvat in alla autografer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Träffade Hipp-Hipparna under en semester då vi skulle bila ner till Frankrike. På hotellet i Malmö första natten satt de nere i matsalen och spelade in radio. Snackade lite med dem och fick autografer.

Har väl sett ett antal andra "kändisar" då jag varit på Odenplan, de flesta tycks hålla sig där om dagarna, lustigt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor