Bullet Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jahapp. Kolla några cm upp ^^ Vote : Ja. Hv71's tränare. Om man nu kan kalla honom kändis ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Vote: Ja Dogge i the latin kings när jag var i åre och Plexus i gladiatorerna Redigerad 13 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jahapp. Kolla några cm upp ^^ Vote : Ja. Hv71's tränare. Om man nu kan kalla honom kändis ^^ Träffat stefan liv, per gustavsson och Johan davidsson Min moster träffar en hel del kändisar och känner många för hon är en såndär person som bestämer spelningar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har träffat hela Asta Kask och har relativ bra kontakt med Micke från Asta Kask, har träffat Markoolio också och Brolle Jr och hälsat på Roger Pontare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .träffade krestin kaspersen(stavning?) när vi hade öppet hus på vår skola. eller på min förra skola. hennes barn gick i den skolan. rörigt det blev^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .definiera "träffat"?.. innebär det att man har pratat med någon kändis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Atlas, den där biffen i Gladiatorerna förut... Okej, jag har pratat med honom. Juste. Apor. Redigerad 13 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Pappa jobbar med Robinson-patrik, så jag har träffat han och Mirre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tror jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .definiera "träffat"?.. innebär det att man har pratat med någon kändis? Ja. Eller sett. Ni får välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote: Vet inte. Om man har sett en kändis vart nära den personen räknas det då att man har träffat personen? Har sett han som var med i Pyjamas och Hej Baberiba vet inte riktigt vad han heter David eller något sånt, kanske är den andra som heter David aja skit samma såg iaf han och Peter Settman på McDonalds på Fridhemsplan. Har "träffat" Markoolio då han har sin Go-Cartbana ganska när där jag bor. Sen har jag sett Plexus på en mataffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Har sett han som var med i Pyjamas och Hej Baberiba David Hellenius eller Peter Magnusson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Markoolio, Hjalle och Heavy (På Rymmen), Orvar Säfström (Filmkrönikan), John Rhys-Davies (Gimli i The Fellowship of the Ring), Peter Mayhew (Chewbacca i Star Wars), Temuera Morrison (Jango Fett), David Carradine (Kill Bill), Carolina Klyft, Per Fritzell (Galenskaparna/Aftershave), Ingvar Carlsson (Politiker, socialdemokrat, fd. statsminister), det var nog de jag kunde komma på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nån basketspelare, vette fan vad han hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nån basketspelare, vette fan vad han hette. Michael Jordan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har säkert träffat flera, men senast så var det Johnny Lonn som besökte Svensk Magisk Cirkels månadsmöte den 3 Maj. Och Mr. Dannyman såg jag på Juniorträffen 1 Maj och månadsmötet.. Är man trollkarl så får man också umgås med dem Ena syrran "jobbade" på UR ett tag förra året eller nåt. Då träffade hon massa tv-kändisar Jajuste, vi känner ju Johan som bakade på TV4 förut Han och hans fru äger ju Riddarbageriet och Rivalbageriet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Michael Jordan? Haha nej! Har också träffat Alexander Skarsgård (eller vad han nu heter), men vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Många gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Min pappa har kört Daniel Lindström i sin taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Har träffat dom som gör fullfrys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts