RadiuZ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Är X-box bättre än PS2?Den har bättre grafik m.m. men PS2 har skönare kontroller och spel. Vote: PS2 så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 VOTE: XBOX Jag tycker att ps2 också är jävligt bra... men en sak som är så jäkla dum är att många här klagar på Xboxs kontroller... När jag köpte mitt ps2,senare ungefär 1½ år senare än mitt xbox så tyckte jag att ps2 spakarna var skit... mjuka skit knappar som kan fastna.... små som fan... det är bara ni som är ovana.... och vissa som säger här på forumet att kontrollerna till Xbox är skit(TYP) för massa anledningar... Har ni någonsin haft en sådan kontroll i handen? huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 VOTE: XBOX Jag tycker att ps2 också är jävligt bra... men en sak som är så jäkla dum är att många här klagar på Xboxs kontroller... När jag köpte mitt ps2,senare ungefär 1½ år senare än mitt xbox så tyckte jag att ps2 spakarna var skit... mjuka skit knappar som kan fastna.... små som fan... det är bara ni som är ovana.... och vissa som säger här på forumet att kontrollerna till Xbox är skit(TYP) för massa anledningar... Har ni någonsin haft en sådan kontroll i handen? huh? De första X-Box-kontrollerna var ren och pur skit, men X-Boxköparna berättade ändå hur bra de var. Sedan kom de mindre och halv-vettiga kontrollerna. De var fortfarande klumpiga, men mer okej. Jämfört med PS2 är dock X-Boxens handkontroller små högar av kaninspillning med salt. Preach! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 De första X-Box-kontrollerna var ren och pur skit, men X-Boxköparna berättade ändå hur bra de var. Sedan kom de mindre och halv-vettiga kontrollerna. De var fortfarande klumpiga, men mer okej. Jämfört med PS2 är dock X-Boxens handkontroller små högar av kaninspillning med salt. Preach! Tycker jag inte dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Kommer att köpa en ps3:a oavsätt vilken av den och 360 som är bäst prestanda-mässigt. Som Ebeeto har nämnt så är mjukvaran det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 LoooooL att man lägger en xbox vs ps2 undersökning på gta sajten! vote: xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Gaycube då? ingen som gillar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gaycube då? ingen som gillar de? va fan sa du nu? game cube äger ju sönder både ps2 och xbox sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gaycube då? ingen som gillar de? Starta inte bråk nu som du brukar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 va fan sa du nu? game cube äger ju sönder både ps2 och xbox sammtidigt Mmmm.. och gameboy color äger dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Mmmm.. och gameboy color äger dator? Vem har sakt det ? jag bara sa så för att vara mer neutral. till exempel om ps2 e typ sossarna och xbox moderaterna så e jag center partist och gamecube e miljö partister Redigerad 15 maj, 2005 av ZeWoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vem har sakt det ? jag bara sa så för att vara mer neutral. till exempel om ps2 e typ sossarna och xbox moderaterna så e jag center partist och gamecube e miljö partister Öhmm ok ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har ni någonsin haft en sådan kontroll i handen? huh? Do'h, två av mina kompisar har Fläsk-boxen, och jag kan lätt säga att PS-kontrollen är skönast. 2:a kommer GC-kontrollen och X-box förtjänar inte att vara med på listan ps. ZeWoX, jäkla kul jämförelse, men X-box är väl lite som Kristdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts