Emmet Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 vote: ps2 äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote:ps2 äger som sakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 X-box kommer inte ens i närheten av [PS2 ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 PS2 4 Lajf!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Xbox. För att när man spelar ps2 så spyr man nästan pga. grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Xbox. För att när man spelar ps2 så spyr man nästan pga. grafiken Jag spyr nästan på dig, PS2 äger allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Båda är lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ne båda är inte lika bra Xbox har bättre processor och grafikkort. Men jag kan hålla med om att PS2 har bättre Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 .ps2 mäst för att det finns roligare spel till den . men om GC skulle vara med i pollen så skulle jag vota GC för Zelda kommer till GC. och det finns inget bättre än Zelda voté: ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Är det inte självklart för alla? VQte: PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Wöte: Xborre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Peässtvå EDIT: varför: PS2 äger för att det är sköna kontroller å roliga spel, och man kan ställa den på 2 sätt. Roligare spel. Redigerad 14 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag spyr nästan på dig, PS2 äger allt.. Sluta säga bara "PS2 är bäst" "ps2 äger!" Säg varför också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Orka sitta och klaga på grafiken. Kontrollen till X-Box är spasmframkallande och spelen är överhypad skit. Halo är en okontrollerbar soppa... På PC är Halo ett bra spel, men inte på X-Box. Fuck Microsoft, man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Orka sitta och klaga på grafiken. Kontrollen till X-Box är spasmframkallande och spelen är överhypad skit. Halo är en okontrollerbar soppa... På PC är Halo ett bra spel, men inte på X-Box. Fuck Microsoft, man! Men du orkar klaga på ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men du orkar klaga på ett spel? Det är spelmaskiner... Så, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hehe, min röst faller på ps2. Ps2 är bättre än xbox när det gäller spelkvalitet. men jag älskar mitt xbox för andra saker istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vote: ps2 Älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Sluta säga bara "PS2 är bäst" "ps2 äger!" Säg varför också! Är du typ Polis här eller. men visst jag gillar Ps2 bättre för att det är skönare kontroler och så finns det så många bra spel till det... Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts