megamannen Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 (redigerad) Okej, jag överreagerade. Förlåt. Här jag har gjort ett tillägg till din Multiplayerguide. GTA2 -::[GUIDE TILLÄGG]::- Taggame är typ tagen (eller vad är det ni från södra Sverige säger, kull? ) man väljer en tidsgräns och sen kör man. Han som skapar servern är den jagade, alla de andra ska få fast honom, alltså döda. Den som lyckas döda honom blir då jagad. Längst uppe på skärmen finns tidmätare som mäter hur lång tid var och en har varit jagad. När den satta tids gränsen är slut så vinner den som har varit på rymmen längst tid. Bilen går enbart sönder sakta men säkert för den som är jagad, det är nog för att han inte ska fega och sitta i bilen hela tiden, han blir tvungen gå ut för att byta. Om vi säger att tidsgränsen är satt på 10 minuter och man är tre spelare som kör. Spelare 1 är jagad och efter 1min och 40 sek. blir han tagen av spelare 2. Tidsmätarna ser ut så här då: 1:40 0:00 0:00 Sen tar Spelare ett honom efter 40 sekunder. Tidsmätarna ser ut så här då: 1:40 0:40 0:00 Spelare 3 kommer nu och dödar spelare 1 efter 4 minuter. Tidsmätarna ser ut så här då: 5:40 0:40 0:00 Nu lyckas spelare 3 att undvika dö i 3min 40sekunder då är tiden slut eftersom tidsgränsen är satt till 10 min. Tidsmätarna ser ut så här då: 5:40 0:40 3:40 Det blir ju sammanlagt 10 minuter. ALLTSÅ VINNER SPELARE 1 Redigerad 30 december, 2002 av megamannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Sluta klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 megamannen: är du korkad??? du är säkert samma som shyk!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Är du sjuk i huvet eller, har han din tillåtelse att lägga till det där?? Du ska be till gud för att slippa bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 megamannen: är du korkad??? du är säkert samma som shyk!!!! Yup en del obehagliga typer har ovanan att komma tillbaka.....så det skulle inte förvåna mig ett dugg om det var han!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megamannen Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 (redigerad) Jag ber om ursäkt för mitt uppförande. Har ändrat mitt inlägg. Redigerad 30 december, 2002 av megamannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 (redigerad) nä... kanske inte... men du verkar ju inte ha något liv allts!!!!! ^^detta gäller inte längre^^ Redigerad 30 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megamannen Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 HALLÅ!!! JAG BER OM URSÄKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Hmmm... du hade nog tur denna gång... att jag inte hann se något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Hultan har gjort gtasajten bra, sluta klaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts