diarrehampus Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hur kan man gå in på sånna? Känner en som har en som jag vill gå in på, på quakenet. Nån som kan svara seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kan bara på Teamspeak.. men antar att det är ungefär samma.. Tror du måste ha Ip-addressen till kanalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det är inte ipadress man skriver tex. som på gtasajtens: #gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vart skriver man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Skriv /j #CHANNELNAME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Du laddar ner mIRC. Går till settings. Fixar användarnamn, dylikt och väljer quakenet som server. Sen skriver du /j KanalensNamn textfältet, done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Men det går inte så bra. Ska man skriva /j ? Redigerad 13 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Men det går inte så bra Var har du fastnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Undrar om man ska skriva /j? Kan nån starta en channel så jag får prova? Redigerad 13 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Undrar om man ska skriva /j? Kan nån starta en channel så jag får prova? Tryck på alt + f4. skriv "/j #kanalen", ja /j skall vara med. Redigerad 13 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Tryck på alt + f4. skriv "/j #kanalen", ja /j skall vara med. Varför ska jag trycka alt + f4? Då stängs ju hela skiten. Har löst det Redigerad 13 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/g_irc.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Lol segaste killen, skriv /j #kanalen ska jag skrev /j? ja ska jag skriva /j? Vart ska jag skriva /j? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Varför ska jag trycka alt + f4? Då stängs ju hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Undrar om man ska skriva /j? Kan nån starta en channel så jag får prova? Du var ju smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur kan man gå in på sånna? Känner en som har en som jag vill gå in på, på quakenet. Nån som kan svara seriöst? Du skriver helt enkel t.ex /j gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Du skriver helt enkel t.ex /j gtasajten.com (:!!! Aaa det är ju livat på #gtasajten.com Han skriver /j gtasajten. Men som sagt är problemet redan löst (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (:!!! SPAM! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 SPAM! (:!!! Precis lika mycket spam som ditt inlägg.. och mitt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts