SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Hejsan folket.. Är ganska ny inom design/grafik av hemsidor. Har gjort en test till mitt Webbhotell, allt ser bra ut i FF men inte i IE.. vad kan vara fel? För er som inte ser felet så är det skuggorna på vänser och höger sida som ser helt fel ut i IE men bra ut i FF. Har listst ut varför det är såhär, det är pga att IE har alltid scrollbaren på högersida vilket inte FF har därför blir rutan mindra i IE vilket innebär att HTML koden förstorar allt i FF och förminskar i IE osv. FF: http://www.beffo2.mine.nu/beffobeta IE: http://www.beffo2.mine.nu/beffobeta/index2.shtml Glöm denna tråd, ställde in så att den kopplar folk som använder FF till FF sidan och folk med IE till ie sidan! Redigerad 13 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Skulle gissa på att IE inte kan visa halvtransparanta bilder. Antingen helt genomskinliga eller inte alls. Men hey, vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Skulle gissa på att IE inte kan visa halvtransparanta bilder. Antingen helt genomskinliga eller inte alls. Men hey, vad vet jag... Äsch, FF åt folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Den ser likadant ut för mig i internet explorer som i Firefox och jag ser inget fel på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Den ser likadant ut för mig i internet explorer som i Firefox och jag ser inget fel på sidan Vilken upplösning har du? Glöm denna tråd, ställde in så att den kopplar folk som använder FF till FF sidan och folk med IE till ie sidan! Redigerad 13 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vilken upplösning har du? Glöm denna tråd, ställde in så att den kopplar folk som använder FF till FF sidan och folk med IE till ie sidan! 1024x784 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts