Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hejsan Jag letar efter en webbserver som kan ta .asp filer. Alltså jag ska ha en disskutions databas. Finns det någon sådan gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hejsan Jag letar efter en webbserver som kan ta .asp filer. Alltså jag ska ha en disskutions databas. Finns det någon sådan gratis? Stor! frip.dk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hejsan Jag letar efter en webbserver som kan ta .asp filer. Alltså jag ska ha en disskutions databas. Finns det någon sådan gratis? Alla "kan ta" .asp-filer, iaf de flesta. Om dom har ASP installerat och kan köra scripten är dock ovanligt för gratishosts Känner inte till några som stödjer ASP, bara dem med PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Jag skulle kunna hosta dina filer, dock hostar jag bara PHP och MySQL.. Kan tänka på det, kan jag nå dig via pm eller mail? Har en server med IIS installerat. Redigerad 13 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag skulle kunna hosta dina filer, dock hostar jag bara PHP och MySQL.. Kan tänka på det, kan jag nå dig via pm eller mail? Har en server med IIS installerat. Kontakta mig på msn : jocke_04@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Sry för dubbelpost men kolla på länken nedanför jag har använt mig hjälp av front pages egna sätt att skapa databas vad e felet? jag tror det är att den inte klarar av .asp (webbservern som den ligger på) http://hem.bredband.net/human/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 FrontPage Run-Time Component Page You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web server and the FrontPage Server Extensions to function properly. This form or other FrontPage component will work correctly if you publish this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Jag skulle kunna hosta dina filer, dock hostar jag bara PHP och MySQL.. Kan tänka på det, kan jag nå dig via pm eller mail? Har en server med IIS installerat. Om du har IIS så har du ASP. EDIT: http://1asphost.com/ Om du vill skippa reklamen, skriv <noscript> och/eller <noframes> efter sista raden. Redigerad 14 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Om du har IIS så har du ASP. EDIT: http://1asphost.com/ Om du vill skippa reklamen, skriv <noscript> och/eller <noframes> efter sista raden. Bra sida! men går det inte ladda upp via FTP? det är riktigt störigt att man inte kan ladda upp mappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts