Jump to content

Hjälp!

Recommended Posts

Är det någon som vet ett bra sätt för att klara uppdraget snabbare? Jag misslyckas när Sweet tappar tagen om brandbilen och orkar inte gå igenom huset igen.

Misslyckas du med uppdraget, så behöver du inte gå igenom huset igen..du börjar precis där du gick in i bilen...så du behöver bara köra bilen...

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det man ska tänka på är att:

• Vara nära brandbilen
  • Inte tappa bort Tennpenny
  • Attackera inte Brandbilen
  • Akta sig för Vagos gänget, dom kan störa väldigt mycket under jakten
  • Och glöm inte att akta sig för tåget när man kommer förbi järnvägsspåret

När man kommit till East Beach så tappar en poils greppet om Sweet. En gräpp-mätare pluppar fram på TV-skärmen.

När den kommit fram gäller det att åka precis under Sweet, och han släpper taget och ramlar ner i bilen :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag laddade också om varje gång det blev failed först. Men sen lärde jag mig att det inte var värt det bara för att få behålla alla vapen. Man kan lika gärna dö bara för att få en checkpoint. Uppdraget är ju en sammanfattning på allt vad man lärt sig genom hela spelet så det är jävligt långt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...
Jag laddade också om varje gång det blev failed först. Men sen lärde jag mig att det inte var värt det bara för att få behålla alla vapen. Man kan lika gärna dö bara för att få en checkpoint. Uppdraget är ju en sammanfattning på allt vad man lärt sig genom hela spelet så det är jävligt långt.

Men man behöver inte förlora alla vapen,det är bara att bli ihop med dem olika flickvännerna så tar inte sjukhuset några pengar ifrån en! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor