Lindström Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Som ni säkert vet så kan man ha musik som spelas upp när man besöker någons press! Och nu så vill jag ha en låt som spelas på "Karls" press, hur gör jag då? Visa källa går inte, där står ingen länk.. Kan tillägga att jag har prövat med Mozilla Firefox och IE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 De har gjort en sak som förhindrar högerklickning. Spara sidan och kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Funkar fortfarande inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vad funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Men gissa?!? Jaja, ingen annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Gissa? VAD? Kan du inte spara sidan eller kan du inte öppna de sparade filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Varför inte köra den ultimata "hacka-med-anteckningar"-metoden? Kör --> Notepad --> Öppna --> http://www.playahead.com/vart-nu-dendär-gubben-finns.php Nu ska såskoden ploppa upp Observera att din brandvägg måste acceptera för att notepad.exe ska kunna gå ut på Internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Leta efter den i din temp-mapp och om den inte finns där är den kanske streamad eller inbakad i en flashfilm. Då är det enklast att "rippa" den direkt från sidan med till exempel Ljudinspelaren (välj att den spelar in det du hör på datorn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Playahead körs väl i frames? Kolla upp vad "presentations"-frame:n länkar till (antingen genom att kolla i källkoden eller genom att använda diverse Firefox-funktioner) och öppna den sidan separat, sedan kan du visa källkoden på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Om du har segt breedband (Som jag) så står det i hörnen när den laddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Om du har segt breedband (Som jag) så står det i hörnen när den laddar Du menar väl 52k modem? Bredband ska vara minst 5 Mbit tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Playahead körs väl i frames? Kolla upp vad "presentations"-frame:n länkar till (antingen genom att kolla i källkoden eller genom att använda diverse Firefox-funktioner) och öppna den sidan separat, sedan kan du visa källkoden på den. Jag fattar inte riktigt, ska jag spara sidan, öppna och sen visa källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Du menar väl 52k modem? Bredband ska vara minst 5 Mbit tycker jag Ska få 8 mbit om 4-6 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag fattar inte riktigt, ska jag spara sidan, öppna och sen visa källa? Eller så visar du bara källan? View > Source i IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Eller så visar du bara källan? View > Source i IE. MEH!!111 Det är ju det som inte funkar, det står ingen länk till någon låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 MEH!!111 Det är ju det som inte funkar, det står ingen länk till någon låt. Du hittar den inte, har sett den förut när jag hade PA.. PA har världens rörigaste kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Du hittar den inte, har sett den förut när jag hade PA.. PA har världens rörigaste kod. Då har du inte sett deras ASP .NET-kod... (iofs det har inte jag heller). Eftersom PA använder <object> eller <embed> så streamas musiken istället för att ladda ner. Hitta en länk till användarens sida, och öppna den i ny flik/fönster. Sen kan du kolla källan. Det bör stå nåt med <param name="url" value="adressen_till_ljudet"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 MEH!!111 Det är ju det som inte funkar, det står ingen länk till någon låt. Men läs inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men läs inlägget Jag gissar på att ponken inte har tittat på källan i framen där presentationen visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag gissar på att ponken inte har tittat på källan i framen där presentationen visas. Det har du till 90% chans rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts