thegtafreak Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag startar en ny topic on blockland ok var tankar man hem det nyaste blockland länkarna funkar inte på den andra topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det finns ju redan en "aktiv"... Använd den istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men var tankar man hem de nyaste blockland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) jag tror det är det här.. Redigerad 15 maj, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nähe du men var tankar man hem AIO till blockland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Och hur spawnar man fordon i blockland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 När jag försöker instlarea blockland får jagingen.exe fil så det går inte o starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Då kan jag inte hjälpa dig men jag behöver hjälp Och hur spawnar man fordon i blockland var tankar man hem AIO till blockland Redigerad 16 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Då kan jag inte hjälpa dig men jag behöver hjälp Och hur spawnar man fordon i blockland var tankar man hem AIO till blockland AiO ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 En update. AIO är en update men hur spawnar man saker (vet redan hur man får fram dom men dom går inte att ta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Och här är en en modd modden och här är lite info om modden : INFO Redigerad 20 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Du bryter mot spam-forumlagen två gånger med den här tråden, lol. 1. Du startar en ny tråd om en sak som redan disskuterats ganska nyligt, använd den tråden istället! 2. Du skriver två posts i rad, vilket kan anses som spam, klicka på "EDIT"knappen och redigera din gamla post ifall du har något att tillägga... Titta till Ze Rules till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 1: Den förra tråden är ju översvämmad så jag startar en ny (vem orkar läsa allt det där) 2:Jag tänker aldrig på edit knappen jag tycker att den är onödig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 1: Den förra tråden är ju översvämmad så jag startar en ny (vem orkar läsa allt det där) 2:Jag tänker aldrig på edit knappen jag tycker att den är onödig Vare sig den tidigare tråden är "oversvämmad" eller icket bör du hålla dig till den, titta bara på Dagens Lol, DEN är översvämmad. Du får tycka editknappen och att hålla sig till tidigare trådar är onödigt men jag rapporterar det här i vilket fall som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vare sig den tidigare tråden är "oversvämmad" eller icket bör du hålla dig till den, titta bara på Dagens Lol, DEN är översvämmad. Du får tycka editknappen och att hålla sig till tidigare trådar är onödigt men jag rapporterar det här i vilket fall som. Han är reporatd.Thegtafreak menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Nej nååååd snälla :'( *EDIT* HÄR ÄR EN MOD MEN DET ÄR NÅGON ANNAN SOM HETER SKIZOT SOM HAR GJORT DEN Redigerad 20 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Var kan jag hitta en sida som man kan tanka hem en shotgun till blockland Dubbelpost Redigerad 21 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Snacka om att vara fixerad vid sin egen tråd.... Redigerad 21 maj, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Vad menar du med det jag är iaf inte fixerad vid min egna tråd och var kan man hitta en sida som man kan tanka hem en shotgun till blockland och var kan jag tanka hem the rpg mod Redigerad 21 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Svara snabbt jag är desperat Dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts