makker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm. Jag kanske köper revolution fast det är endast för Zelda. Annars blir det ps3. Ser ut som att Xbox 360:s har klumpig handkontroll precis som Xbox hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Orka trådlöst Mitt under sista uppdraget/bossen så pausas det och meddelandet "Load your muthafukkin battery" upp... Så måste man vänta i typ 2 timmar Men hallå borde inte alla spel ha någon "Low battery warning" funktion som säger att det är riskabelt att spela för att handkontrollen har lågt batteri. Sen så får man välja. "Press (A) if you won't to play and don't ceare about the shit. Or press (X) if you won't to be gentle and close you Xbox and load your baterys" SÅ borde det väll va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men hallå borde inte alla spel ha någon "Low battery warning" funktion som säger att det är riskabelt att spela för att handkontrollen har lågt batteri. Sen så får man välja. "Press (A) if you won't to play and don't ceare about the shit. Or press (X) if you won't to be gentle and close you Xbox and load your baterys" SÅ borde det väll va. Eller nån knapp på xboxen så när det står att batterina är slut så kanske det finns en knapp framme på xboxen så man sparar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Om det är så att kontrollens batterier tar slut så ska man snabbt och enkält kuna koppla i en sladd i kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Och om GameRevolution kommer då(ZeWoX gillar Nintendo)? Jag ska ha revolution! oc hxbox 360 nån gång ,vilket som kommer först vet jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Det är totalt 3 processorer i den, totalt 3,2Ghz.. EDIT: Kan tänka mig att varje processor ligger på 1,06Ghz. Nej, 3st processorer på 3,2GHz vardera. Den totala kraften blir inte över 9GHz. Processorerna sköter olika saker, t.e.x 2 sköter grafiken och en sköter ljudet Det är som o säga att en bil med två motorer på 200HK är dubbelt så snabb som en bil med bara en motor. Redigerad 15 maj, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts