Stora_tomtefar Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Trådlöst är skit. Det ska väl finnas en att köpa, men en rejäl sladd är väl tillräckligt... Men du, om man skulle kunna få välja om man vill ha trådlöst; man kan plockla bort kontakten om så önskas, och om man inte gillar eller vill ladda upp batteriet samtidigt som man spelar så pluppar man in kontakten igen! Fan vad smart! Att de inte tänkte på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Orka trådlöst Mitt under sista uppdraget/bossen så pausas det och meddelandet "Load your muthafukkin battery" upp... Så måste man vänta i typ 2 timmar Måste man spela dygnet runt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Måste man spela dygnet runt då? Vissa spel: JA... Snart smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 NEJ! NEEEJ! GUD VAD DEN SÅG UT! VIIIT!!!! GAAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nån som såg programet? Jag såg inte för jag har inte MTV men ni som har det berätta gärna om man fick veta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Asså det var bara massa uppträdanden... man fick inte veta nåt typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag såg det idag....bara en jävla massa skitmusik hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Yey, blir ju lätt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ja vill ha den När släpps den i swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Men den kommer arbeta som 9ghz? 3 x 3.2 = 9.6 Man kan aldrig multiplicera angående processorer. Om du har 2 x 2000 MHz blir inte den gemensamma effekten 4000 MHz. Skulle gissa på att 2 x 2000 MHz till och med inte är mycket bättre än en enskild på 3000 MHz. Redigerad 14 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ja vill ha den När släpps den i swe Till julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Till julafton Då får man väl vänta till julafton(kanske ska man önska sig den till julafton). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad tror ni den kommer kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad tror ni den kommer kosta? 3.785kr la' 90 öre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 6000 kr iallafall i malmö tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Alla tror att den ska komma till jul, Microsoft har inte släppt riktigt release datum änn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 6000 kr iallafall i malmö tror jag. (:!!! Varför bara i malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Xbox är så snobbig lixom... Så jäkla mycket reklam... Dom överdriver så... Playstation 3 kommer vara bättre tror jag... va fan vaför måste du säga något överhuvudtaget om det inte e något bra? jag ska i alla fall köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 va fan vaför måste du säga något överhuvudtaget om det inte e något bra? jag ska i alla fall köpa det Och om GameRevolution kommer då(ZeWoX gillar Nintendo)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Notera: Denna konsoll heter XBOX 360 och inte XBOX 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts