Guest AdamZZ Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kan ni komma på några om ni säger nån jag redan har så säger jag "har jag redan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Varför skriver du inte upp en lista på alla du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) HAHAHAHAHAH! *Ursäkta* :"> Welcome back to lekis? Redigerad 13 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Kan ni komma på några om ni säger nån jag redan har så säger jag "har jag redan" Vad ska du ha för sorts spel då? när det gäller krig tycker jag du ska köpa Söldner/Soldner och bilspel Toca Racedrive 2 eller GTE Redigerad 14 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Om du vill ha ett kul bilspel som jag tycker så är det Trackmania sunrise... men det är inget realistiskt spel,bara JÄKLIGT kul och snyggt..eller med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Köp vad du vill. Men för din egen skull köp inte Söldner,Om du vill sitta och spela ett spel med buggar över allt, ful grafik och otroligt dålig känsla så köp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Om du itne har Call of Duty så ska du självklart köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts