Pico Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 SIBYLLAAA! *Braveheart-vrål* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Krossa McDonalds! Vote: Burger King eller Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Felinloggat... Redigerad 13 maj, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag gillar inte McDonalds. Sibylla har jag inte jättestor erfarenhet av, men eftersom jag åt en hamburgare på en Sibylla-"resturang" i Malmö dagen då jag för första gången träffade Måns och Anders så måste jag rösta Sibylla. Hamburgaren var god med... Och fint namn! Sibylla... Låter som en städerska/prinsessa. Vote: Sibylla! FELINLOGGAD! Skräp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vad fan är sibylla??? Vote: Mc Donalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Sibylla!! Mat gjord på kärlek det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote; Sibylla!! Donkens hamburgare är sliskiga, fast Chiken nuggets är smaskens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 MMMMM McDonlads. Smaskigt, man tröttnar aldrig på en Big Mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag tycker Burger king är bäst.. men det fanns inte med på listan så jag tog... Vote: Ingen av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Saffets! Så jävla gött! TexMex burgar meny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Sibylla. Donkens burgare är torra. Ingen smak på själva köttet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 VQte: Sibylla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Yo,kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Burger-king är godast WåTè: McDoNaLdS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Sibylla? Är inte det bara korv och mos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 McDonalds Har bara ätit på Sibylla ca 2 ggr under min livstid. Kommer inte ihåg hur det smakar, eller vad jag åt. Förövrigt så ser jag aldrig nån Sibyllakiosk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Das donken, sibylla är lite ovanligt ju. finns inte på lika många sätllen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Vote: Resturang Den gyllene måsen (Donken) Tycker det ser ut som en böjd pommes frites jag Vote: Sibylla, fast Burger King funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts