reKan Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag har klarat 50% i Gta Vice City och får inga uppdrag. Har jag missat något, måste jag köpa något speciellt ? Sen så på Sunshine Autos får jag ju köra samma jävla streetracesträcka hela tiden.............bugg eller inte ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 köp Malubi Club och gö all uppdragen där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 när du väljer street race på sunshine autos så ärr det bara att byta mellan alla race med <- eller -> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Finns oändligt med saker att göra för att få 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 du måste köpa massa ställen när du köpper te.x taxi bolaget får du 3 uppdag av dom och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts