Stora_tomtefar Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag kollade på Gamereactors forum och såg en länk till en Star Wars-film som ett gäng livlösa fans spenderat tre år att göra. Jag håller på att ladda ner den nu, och ni kan ju också göra det om så önskas Skäll inte på mig ifall jag är lite efter och detta är en gammal nyhet, då blir jag ledsen på ögat :'( Länk: http://www.panicstruckpro.com/revelations/...ions_movie.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hmm?? Ska tanka ner den imorrn när jag kmr hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Jo, har sett den... fattar inte hur Lucasarts ser på detta... Redigerad 13 maj, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tankar den nu, är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tankar den nu, är den bra? Grymmt ändå,att dom gör en sån här film, men det märks att de inte är en "orginal film" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Har ni sett Lucas in Love, en liten film om hur George Lucas kom på Star Wars, skitkul. Har tyvär ingen länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Min Quick tme player är konstigt,Bilden är Ok men Ljudet Sprakar... Hur kan jag fixa det? *kan ej se Starwars tralien Korrekt* Redigerad 13 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Annan länk till filmen då jag upptäckte att den första var konstig och skit:http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2669337?htv=12 Klicka helt enkelt på "Watch Now!" Jag orkade faktiskt inte se klart på filmen, jag kollade kanske 37 av filmens 47 minuter :"> Men, helt okej film till trots. @Sikorka Ingen aning, faktiskt. Du kan testa länken ovan, det kanske hjälper. För mig funkade det finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Har sett den nu!!! Den var ganska bra faktiskt... Lite skumma röster kanske, Darth Wader lät fjollig ... Grymma special efekter varje fall... Men det märkes att det inte var ett orginal... Snygga Troopers hade dom !! Vote:@@@@@ Redigerad 13 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Darth Wader lät fjollig Sluta stava Vader Wader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Sluta stava Vader Wader! Bääh! Inte så noga ju.. Kan inte du Edita...? Är så trött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Annan länk till filmen då jag upptäckte att den första var konstig och skit:http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2669337?htv=12 Klicka helt enkelt på "Watch Now!" Jag orkade faktiskt inte se klart på filmen, jag kollade kanske 37 av filmens 47 minuter :"> Men, helt okej film till trots. @Sikorka Ingen aning, faktiskt. Du kan testa länken ovan, det kanske hjälper. För mig funkade det finfint Det står att den är 47 min lång men eftertexten är väldigt lång.Hela filmen är 43 min lång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det står att den är 47 min lång men eftertexten är väldigt lång.Hela filmen är 43 min lång. Okej... Men, man kanske vill se eftertexterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts