Bullet Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 5-0 är slang för snut. Bara arvid som är smart här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 5-0 är slang för snut. Bara arvid som är smart här? Så då blir det typ: "Jag tror att du bör gå "undercover"" kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Så då blir det typ: "Jag tror att du bör gå "undercover"" kanske NEJNEJNEJ....åter nej... Bullet - Nej, men möjligtvis den enda som besitter kunskap om olika slang för polisen, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Bullet - Nej, men möjligtvis den enda som besitter kunskap om olika slang för polisen, däremot. Joo. Mer så. Fast jag kunde faktiskt också Btw typ så här : "Man, jag har langat till dig i tre jävla månader och du har inte rökt framför mig nån gång. (Dr. Dre) vad menar du? (Snoop Doggy Dogg) jag tror att du e snut. (Dr. Dre) Snut? jag e ingen jävla snut!. (Snoop Doggy Dogg) Rök den här då. Typ. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Joo. Mer så. Fast jag kunde faktiskt också Btw typ så här : "Man, jag har langat till dig i tre jävla månader och du har inte rökt framför mig nån gång. (Dr. Dre) vad menar du? (Snoop Doggy Dogg) jag tror att du e snut. (Dr. Dre) Snut? jag e ingen jävla snut!. (Snoop Doggy Dogg) Rök den här då. Typ. ^^ Äh, min var mycket hippare och lekfullare =) Tihi! Fast din är nog lite mer korrekt översatt, jag tog mig lite friheter, men sista meningen vill jag nog ändra...haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Okej...då fick vi det klart för oss...men vad menas då med Five-O...? Är det ngn kod som allt annat i Polis-snacket? Dom som har sett Worlds Wildest Police videos, så hör man ganska ofta typ: "2-0, we got´em" .men gah. dom har ju bara gjort 5-O i bokstäver. serien heter "Hawaais Poliser" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Äh, min var mycket hippare och lekfullare =) Tihi! Fast din är nog lite mer korrekt översatt, jag tog mig lite friheter, men sista meningen vill jag nog ändra...haha. Sista meningen blev störd. hade inte läst din post på sidan innan. Din var mer verklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts