the-copy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) TJA! Nån som vet någon ljudvislation som visualerar allt ljud som strömmar ut? till windows Redigerad 12 maj, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 TJA! Nån som vet någon ljudvislation som visualerar allt ljud som strömmar ut? till windows Du kan använda samurize + media-player plugin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tack, men jag skulle behöva någon som täcker hela skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Du kan använda samurize + media-player plugin. Tror inte den renderar allt ljud, utan bara dem från mediaspelare, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tror inte den renderar allt ljud, utan bara dem från mediaspelare, eller har jag fel? Nej, du har rätt (som vanligt ), men vad har man för annat ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 WaveOut, DirectSound, LineIn, Microphone, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 WaveOut, DirectSound, LineIn, Microphone, etc. Ja, ok. Men finns det nåt för det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts